آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رشیدی کوچی: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت که برای انتخابات اخیر مجلس ردصلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب…

رئیس مجلس: اظهارات ظریف در یک موضوع بوده و نه تمامی برجام



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یک نماینده درخصوص فایل صوتی اظهارات وزیرخارجه در کمیسیون امنیت ملی گفت:وزیر امور خارجه از موضوعات مطرح شده درباره یک موضوع اعلام نظر کرد و نه تمام برجام.

به گزارش انتخاب، "حسینعلی حاجی دلیگانی" درنشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، 5 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه کشور در تذکری آیین نامه ای با استناد به ماده 69 آیین نامه و با اشاره به انتشار فایل صوتی سخنان "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:درباره مطالب پیش آمده پیشنهاد بنده این است که نوار را در صحن علنی مجلس پخش کنید تا نمایندگان شنیده و خودشان بتوانند به راحتی قضاوت کنند.

 

به نوشته خانه ملت، نماینده مردم شاهین شهر و میمه درمجلس شورای اسلامی افزود: آنچه ما شنیدیم نشان می دهد؛مطالب کریمی قدوسی درست است و اینکه بگویند این سخنان محرمانه است،با همین گفتن کلمات محرمانه بوده که در بسیاری از مواقع منافع کشور به خطر افتاده است.

 

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اولا که نوبت شما برای اعلام موافقت با الحاقیه به ماده 31 برنامه بود و این بحث را ادامه ندهید.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:آقای نعمتی توضیح داد که وزیر امور خارجه از موضوعات مطرح شده درباره یک موضوع اعلام نظر کرد و تنها بحث محرمانه بودن صحبت ها نبوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------