آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

محکومیت احمد منتظری از امروز اجرا می‌شود/ شش سال حبس قطعی شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دادسرای ویژه روحانیت اعلام کرد: محکومیت احمد منتظری در تاریخ ۱۳۹۵.۱۲.۴ اجرا شد.

به گزارش مهر،دادسرای ویژه روحانیت قم در خصوص بازداشت احمد منتظری اطلاعیه ای منتشر کرده که بدین شرح است

 

در پی اقدامات آقای احمد منتظری مبنی بر تضعیف مبانی نظام مقدّس جمهوری اسلامی و اهانت، افترا و دروغ پردازی های متعدد وی نسبت به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس‌سره‌الشریف و یادگار عزیز ایشان و همچنین تطهیر و حمایت از منافقین کوردل و تروریست و همنوایی با استکبار جهانی، نامبرده در دادگاه بدوی محاکمه که متعاقب اعتراض به رای صادره، دادگاه تجدیدنظر (متشکل از قضات عالی‌رتبه دیوانعالی کشور شاغل در دادگاه ویژه روحانیت) با حضور ایشان تشکیل و به ۶ سال حبس قطعی محکوم شده است ؛ محکومیت وی در تاریخ ۴/۱۲/۱۳۹۵ اجرا گردید.

 

رئیس دادگاه ویژه روحانیت هم پیش از این در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت پرونده معروف به فایل صوتی منتشر شده آیت الله منتظری و پرونده فرزند این فرد، گفت:با جریان مربوط به انتشار آن فایل صوتی برخورد جدی می شود و حکم این فرد به زودی قطعی خواهد شد.

 

احمد منتظری فرزند آیت الله حسینعلی منتظری در جریان انتشار فایل صوتی در دادگاه ویژه روحانیت به دلیل انتشار یک فایل صوتی از پدرش به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، انتشار اسناد سری و تبلیغ علیه نظام به ۲۱ سال حبس تعزیری و خلع لباس محکوم شده بود که بنا به گفته سایت این شخص، شش سال از این حبس درباره او اجرا خواهد شد.

 

همچنین به گفته خود احمد منتظری به این دلیل که «مجموع اقدامات متهم خلاف شأن روحانیت تشخیص داده شده» او به خلع لباس روحانیت هم محکوم شده بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------