آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صادق زیباکلام: خطر جنگ رفع شده است | اسرائیل دست بالای نظامی را دارد

صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید اسرائیل دست بالای نظامی را دارد و این قید جدید ایران که گفته هر حمله‌ای به منافع…

آغاز تفرقه در جمنا/ ضرغامی: حاجی‌بابایی و نیکزاد را جایگزین رییسی و فتاح کنید/ کناره‌گیری سعید جلیلی از انتخابات!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

آغاز تفرقه در جمنا؛

ضرغامی: حاجی‌بابایی و نیکزاد را جایگزین رییسی و فتاح کنید

ضرغامی از اعضای شورای مرکزی جمنا خواست تا به جای رییسی و فتاح، حاجی‌بابایی و نیکزاد را به عنوان نامزدهای جمنا معرفی کنند.

به گزارش ایلنا، عزت‌الله ضرغامی در پیامی خطاب به اعضای شورای مرکزی جمنا نوشت:

 

اعضای محترم شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

 

باسلام و آرزوی موفقیت همه‌ی شما عزیزان،

 

ضمن استقبال از اعلام آمادگی حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی، امیدوارم حضور ایشان باعث گرمی و رونق انتخابات ریاست جمهوری شود.

 

همانگونه که در متن بیانیه ایشان آمده فارغ بودن از گروه‌بندی‌های سیاسی رایج، مورد تأکید قرار گرفته که در واقع بر مرزبندی ایشان با جریان نوپای سیاسی جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)، صراحت دارد.

 

از باب تقویت این جبهه و پیرو سخنانم در جلسه مجمع عمومی ۹۶/۱/۲۰، از شما انتظار دارم، ضمن احترام به اعلام استقلال ایشان و همچنین موضع قبلی‌شان و تمکین نسبت به آن، بر اساس آیین‌نامه صریح خود که موردپیمان همه اعضا بوده است در این خصوص تصمیم‌گیری نمایید.

 

پیشنهاد می‌کنم به جای ایشان و نفر پنجم اعلامی که با صراحت مورد تکذیب و اعتراض ایشان قرار گرفته، دونفر بعدی یعنی آقایان حاجی بابایی و نیکزاد را جایگزین نمایید.

 

قاعدتاً باید از آقای دکتر زاهدی و نفر بعدی ایشان هم به طریق مقتضی عذرخواهی شود.

با احترام

سیدعزت الله ضرغامی

کانال مهندس ضرغامی

--------------------------

 احتمال کناره‌گیری سعید جلیلی از انتخابات/ پورمختار: پایداری برای پیوستن به جمنا اعلام آمادگی کرد

یکی از اعضای جمنا عنوان کرد: ممکن است ما در جمنا بپذیریم آقای جلیلی نیز بیاید و در آن سازوکار قرار گیرد و بر مبنای اقبال مردم برای انتخاب قرار گیرد.

محمدعلی پورمختار  در گفتگو با خبرآنلاین گفت: طبق خبر موثقی که دارم جبهه‌ پایداری آمادگی خود برای همراهی با جبهه نیروهای انقلاب اسلامی را  اعلام کرده است، این اعلام آمادگی  یعنی اینکه این جبهه سازوکار جمنا  را پذیرفته است.

 

وی تصریح کرد: با پیوستن پایداری ها به جمنا احتمالا آقای جلیلی دیگر کاندیدا نمی شود.

 

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه پیوستن به جمنا، موضع جبهه پایداری است نه موضع آیت‌الله مصباح، اظهار داشت: البته ممکن است که ما در جمنا  بپذیریم آقای جلیلی نیز بیاید و در آن سازوکار قرار گیرد و بر مبنای اقبال مردم برای انتخاب قرار گیرد.

 

پورمختار در مورد اینکه آیا پذیرفتن سازوکار جمنا توسط پایداری ها با شرط قرار گرفتن جلیلی در بین پنج کاندیدای معرفی شده است، گفت: آنها هنوز چنین شرطی را مطرح نکرده اند ولی امکان مطرح شدن چنین چیزی از طرف پایداری ها هست. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------