آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

اشتون به مادر ستار بهشتی چه گفت؟



اخبار,دیدار اشتون با مادر ستار بهشتی,


اخبار سیاسی - اشتون به مادر ستار بهشتی چه گفت؟

گوهر عشقی مادر ستار بهشتی در گفت‌وگو با دویچه وله دیدار با کاترین اشتون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا را "عالی" خوانده و می‌گوید، در این دیدار خانم اشتون با او با رویی باز برخورد کرده است.

مادر ستار بهشتی می‌گوید در این دیدار به کاترین اشتون گفته که فرزندش تحت فشار زندان کشته شده است. گوهر عشقی درباره دیدار با اشتون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اضافه می‌کند: «به او گفتم من از ایران چیزی نمی‌خواهم، فقط یک دادگاه علنی می‌خواهم. خانم اشتون گفتند که این مسئله را به مسئولان ایران خواهند گفت. من کمی احساساتی شدم و ایشان هم گریه کردند و گفتند من هم یک مادر هستم و احساس یک مادر داغدیده را می‌فهمم.»

کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا پس از این دیدار در بیانیه رسمی خود با اشاره به دیدارش با فعالان زن در تهران نوشت: «کسی نباید از اینکه در سفر من به تهران تمرکز زیادی بر موضوع حقوق بشر بود، تعجب کند. من با فعالین زن در روز بین‌المللی زن دیدار کرده و درباره وضعیت زنان و نیز برخی از کارهایی که این زنان، از روزنامه‌نگارها گرفته تا پناهندگان افغان و افرادی که در جامعه مدنی فعالیت می‌کنند، در آنها دخیل هستند و نیز اهمیت جامعه مدنی، سخن گفتم».

اخبار سیاسی - روزنو

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------