آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

در دیدار نوروزی کروبی‌ با خانواده چه گذشت؟



اخبار,دیدار نوروزی کروبی‌ با خانواده

 

اخبار سیاسی - در دیدار نوروزی کروبی‌ با خانواده چه گذشت؟

در آستانه سال نو مهدی کروبی با خانواده خود دیدار کرد.

به گزارش ایسنا ،حسین کروبی با اعلام این خبر در مورد  زمان دیدار کروبی با خانواده خود را لحظاتی قبل از تحویل سال عنوان کرد و گفت: من به همراه اعضای خانواده روز پنجشنبه، نیم ساعت قبل از لحظه تحویل سال نزد حاج آقا رسیدیم و به مدت سه ساعت ونیم نیز در منزل ایشان حضور داشتیم.

وی در مورد وضعیت جسمانی مهدی کروبی نیز گفت: ایشان هم از لحاظ جسمی و هم ازلحاظ روحی در شرایط مساعدی قرار داشتند.

حسین کروبی افزود: در این ملاقات برای نخستین بار هیچ کدام از مامورین در جمع خانواده حضورنداشتند و در طبقه پایین مستقر بودند.

همچنین  حسین کروبی در فیس بوک خود جزییات دیگری از این دیدار را  منتشر کرده است:

دیدار به مناسبت عید نوروز
پنجشنبه شب هنگام تحویل سال به همراه خانواده و برادرانم خدمت پدر رسیدیم. این اولین دیدارم بعد از دو عمل جراحی ایشان بود. شکر خدا از وضعیت جسمی و روحی خوبی برخوردار بودند و این امکان وجود داشت که آخرین اخبار کشور را با ایشان در میان بگذارم. از آن جمله و آخرین نمونه آن به سخنان آقای هاشمی رفسنجانی درباره فساد که در گمرک دولت گذشته وجود داشته و یادآوری ادعاهای آن دولت در ارتباط با امام زمان و مدیریت جهانی بعد از ظهور بود و نیز دیگر مباحث روز کشور با پدر صحبت کردم.

آقای کروبی هم ضمن سلام و تبریک سال نو خدمت ملت باوفای ایران علی الخصوص زندانیان سیاسی و عقیدتی و خانواده های آنها که مخصوصا طی نزدیک به پنج سال گذشته سختی های فراوانی متحمل شدند اظهار داشتند: “آن چیزی که مرا خیلی عذاب می دهد این است که آیندگان و تاریخ چه قضاوتی درباره ما خواهند کرد؟ و اینکه سوال کنند چه عاملی باعث این همه انحراف در انقلاب شد٬ در حالی که بنیانگذار آن نظام یک مرجع تقلید فیلسوف و عارف بود و توانست با نفوذ معنویش انقلاب را پیروز کند.”

آقای کروبی در پایان دیدارمان ابراز امیدواری کردند که خداوند در این سال جدید٬ سرافرازی٬ موفقیت و آسایش را به مردم ایران عطا نماید.
اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------