آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

چرا جیش العدل پیکر شهید دانایی فر را تحویل نداد؟



اخبار,پیکر شهید دانایی فر


اخبار سیاسی - چرا جیش العدل پیکر شهید دانایی فر را تحویل نداد؟

یک منبع آگاه با اشاره به سناریوی جدید گروهک تروریستی جیش العدل گفت:گروهک تروریستی جیش العدل قصد دارد پیکر این شهید را از طریق قاچاقچیان به داخل ایران بفرستد و بعد مدعی شود که قتل او در خاک پاکستان نبوده است.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات جدید ریگی سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل مبنی بر تحویل ندادن پیکر شهید جمشید دانایی فر مرزبان ربوده ایرانی اظهار داشت: این سخنان نشان دهنده آن است که این گروهک نتوانسته است پیکر این شهید را به داخل ایران منتقل کند.

وی با بیان این که آن ها به دنبال اجرای یک سناریوی جدید هستند، افزود: گروهک تروریستی جیش العدل قصد دارد، پیکر این شهید را از طریق قاچاقچیان به داخل ایران بفرستد و بعد مدعی شود که قتل او در خاک پاکستان نبوده است.

پیش از این عبدالرئوف ریگی، سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل در مصاحبه با العربیه گفت: تنها چهار نظامی ربوده شده به ایران تحویل داده شدند و جسد "جمشید دانایی فر" همچنان در اختیار این گروه است.

وی توضیحی درباره محل نگهداری پیکر دانایی فر نداد. 

اخبار سیاسی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------