آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

روایت همسر عبدالفتاح سلطانی از اتفاقات بند ۳۵۰ اوین



اخبار,اتفاقات بند ۳۵۰ اوین


اخبار سیاسی - روایت همسر عبدالفتاح سلطانی از اتفاقات بند ۳۵۰ اوین

یکی تکذیب می‌کند، یک نفر می‌گوید جراحت مختصر دیدند، یکی می‌گوید مقاومت کردند و آن‌ها هم زدند. این نماینده هم می‌گوید که یک نفر خود را به شیشه کوبیده است. مگر دیوانه هستند که خود را به شیشه بکوبند؟

اخیرا اخباری مبنی بر زدوخورد مامورین با تعدادی از زندانیان بند 350 زندان اوین توسط برخی منابع منتشر شده است. برخی از نمایندگان مجلس در گفتگو با سلام نو اظهار داشتند که ضرب و شتمی از سوی مامورین صورت نگرفته و صرفا در حین بازرسی، زندانیان دو اتاق ضمن امتناع از بازرسی با ماموران درگیری کوچکی داشتند که در این حین یکی از زندانیان شیشه‌ای را شکسته و به همین علت هم دستش مجروح شده است. در همین رابطه سلام نو با همسر یکی از زندانیان بند 350 اوین نیز گفتگویی کرده که در ادامه می‌خوانید:

 

اخبار,اتفاقات بند ۳۵۰ اوین


همسر عبدالفتاح سلطانی در پاسخ به این سوال که آیا این ادعای نمایندگان مجلس که تنها یک زندانی به علت آنکه دست خود را به شیشه کوبیده جراحت دیده است، صحت دارد؟ گفت: بسیار جای تاسف دارد. من این مورد را نشنیده بودم. نمایندگان مجلس خودشان می‌دانند که چه اتفاقی افتاده است. روزی که در مقابل مجلس تجمع کرده بودیم، تعدادی از خانواده‌ها در داخل مجلس صحبت کرده و قول پیگیری دریافت کرده بودند.

معصومه دهقان به پایگاه خبری تحلیلی سلام نو گفت: یکی تکذیب می‌کند، یک نفر می‌گوید جراحت مختصر دیدند، یکی می‌گوید مقاومت کردند و آن‌ها هم زدند. این نماینده هم می‌گوید که یک نفر خود را به شیشه کوبیده است. مگر دیوانه هستند که خود را به شیشه بکوبند؟

وی ادامه داد: اگر فقط یک نفر بدین وضعیت افتاده است، پس چرا وقتی روز گذشته به ملاقات رفتیم دست، پا، کتف و سر بسته زندانیان را دیدیم؟ لابد آن‌ها هم کتف و پای خود را به دیوار کوبیده‌اند.

دهقان افزود: همسر من مورد ضرب و شتم قرار نگرفته و آسیب ندیده بود. اما در سالن که بودم بعضی از خانواده‌ها می‌گفتند که زندانیانشان آسیب دیده‌اند. خودم هم یکی از زندانیان را دیدم که با عصا آمد. همچنین یک زندانی دیگر را هم را دیدم که دستش بسته بود.

وی تصریح کرد: آن طور که به ما گفتند، مامورین برای بازرسی رفته بودند. زندانیان همان اتاق اول هم گفته‌اند که چند نفرشان در حین بازرسی حضور داشته باشند تا وسایلشان گم نشود. همین هم بهانه‌ای شده بود برای درگیری و ادامه ماجرا.

دهقان در پاسخ به این سوال که آیا فیلم مربوط به این اتفاق را به شما نشان دادند؟ گفت: خیر. هیچ فیلمی به ما نشان داده نشد. اما ما از نمایندگان مجلس خواستیم که خودشان با زندانیان دیدار کنند و از آنها بپرسند که چه اتفاقی افتاده است.

اخبار سیاسی  - سلام نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------