آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

پاسخ علم‌الهدی به روحانی: شلاق که سهل است، با همه قدرت جلوی کسانی که مانع بهشت رفتن مردم شوند خواهیم ایستاد!



اخبار, پاسخ علم‌الهدی به روحانی


اخبار سیاسی - پاسخ علم‌الهدی به روحانی: شلاق که سهل است، با همه قدرت جلوی کسانی که مانع بهشت رفتن مردم شوند خواهیم ایستاد

امام جمعه مشهد بدون نام بردن از رئیس جمهور از سخنان اخیر او که گفته بود "نمی‌خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم" انتقاد کرد و گفت: شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که مانع بهشت رفتن مردم شوند خواهیم ایستاد.

امام جمعه مشهد بدون نام بردن از رئیس جمهور از سخنان اخیر او که گفته بود "نمی‌خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم" انتقاد کرد و گفت: شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که مانع بهشت رفتن مردم شوند خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام احمد علم الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد با اشاره به آیه 12 و 13 سوره انعام افزود: آنچه در این دو آیه بیان شده است، می‌گوید ما برای هر پیغمبری دشمنی از انس و جن قرار داده‌ایم، جریان التقاطی بین دشمنان پیغمبر یک جریان التقاطی و ابزار دشمنی با پیغمبر است و این یعنی اینکه یک جریانی می خواهد افراد بی ایمان را استخدام کند و وقتی دل‌های بی‌ایمان در مقابل این جریان سر خم کنند اینها هر کاری بخواهند می توانند انجام دهند و اگر نتوانند کسی را پیدا کنند و از آنها تاثیری بپذیرند نمی توانند دشمنی اشان را اجرا کنند.

علم الهدی تاکید کرد: بار دیگر تذکر می‌دهم ما در مقام تضعیف دولت نیستیم چرا که این کار درستی هم نیست و اینها کارگزاران نظام هستند که حکم تنفیذ ولی فقیه را دارند، اما این به آن معنا نیست که ما پرچم پاسداری را کنار بگذاریم، ما باید در عرصه پاسداری از انقلاب همچنان بایستیم.

وی اظهار کرد: بنده با حمله، مسخره و استهزا جا نمی‌زنم و همچنان سر جایم ایستاده‌ام و می‌گویم شبکه‌های اجتماعی و ماهواره بایستی کنترل و یا ممنوع شوند.

امام جمعه مشهد افزود: این کلام خداوند در قرآن است که در سوره انعام می‌گوید دشمنان پیغمبر با شبکه ارتباطی که برخی به برخی دیگر القا می‌کنند دشمنی اشان را با پیغمبر اجرایی می‌کنند و مصداق آن هم همین شبکه‌های اجتماعی است.

علم الهدی افزود: صاحب فیس‌بوک یک صهیونیست است و صیهونیست‌ها بی‌دلیل میلیارد دلار پول برای یک شبکه اجتماعی پرداخت نمی کنند.

وی با بیان اینکه ما شبکه اجتماعی را می فهمیم و آن را حالی‌مان می‌شود گفت: یک شبکه اجتماعی که کارش دشمنی با پیغمبر است شما باید در مقابل این چه کاری انجام بدهید.

امام جمعه مشهد افزود: شما باید زمانی شبکه اجتماعی بگذارید که مدیریتش در دست خود شما باشد و بتوانید مسائل زیانبارش را از بین ببرید.

علم الهدی با تاکید بر اینکه ما قصد تضعیف کسی را نداریم گفت: این درست نیست حرف‌هایی که زمانی ادبیات کسانی بود که قصدشان این بود یک عده بی دین را دور هم جمع کنند و پشت سرشان راه بیاندازند و جریان فتنه را بوجود بیاورند و شعار نه غزه نه لبنان سر بدهند را به زبان بیاوریم.

وی افزود: اینکه می‌گوییم نمی‌خواهیم با شلاق مردم را به بهشت ببریم درست نیست چرا که اصلا مسیر فطری انسان‌ها بهشت است و اگر انسان‌ها با مسیر فطری خودشان حرکت کنند حتما به بهشت می‌روند و کار پیغمبر هم مبارزه با کسانی بود که قصد جلوگیری از رفتن مردم به بهشت را داشتند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: شلاق که سهل است با همه قدرت جلوی کسانی که قصد دارند جلوی بهشت رفتن مردم را بگیرند خواهیم ایستاد.

علم الهدی افزود: اینکه برخی می گویند زمان رسانه های تک صدایی گذشته باید به آنها گفت این حرف را برای چه کسانی می‌زنید مگر بی‌بی‌سی و تایمز تک صدا نیستند و آیا تایمز تک صدا یک صهیونیست نیست و این تک صدایی که می‌گویید این برای این نیست که از شما راضی باشند.

وی افزود: آیا این حرف‌ها را برای یک عده غربی تک صدا می‌زنید و ما اگر در نماز جمعه نهی از منکر می کنیم می گویید وقت تک صدایی گذشته است و فکر می‌کنید با این حرف‌هایی که می‌زنید چه کسانی به دنبال شما راه می‌فتند، جز یک عده هوس باز که می‌خواهند به اوج لذت مستانی اشان برسند، اینها که جز ضرر چیزی نگذاشته‌اند.

این سخنان امام جمعه مشهد درحالی مطرح شد که رئيس‌جمهوري هفته گذشته و در همايش بيمه سلامت همگاني با بيان اينكه «بگذاریم مردم در سلامت روحی باشند»، از دخالت در زندگي افراد به بهانه‌هاي مختلف، انتقاد کرد و گفت: این قدر در زندگی مردم هر روز مداخله نکنیم ولو به‌خاطر دلسوزی، بگذاریم مردم راه بهشت را انتخاب کنند.

روحاني در ادامه با بيان اينكه "به زور و شلاق نمی‌شود مردم را به بهشت برد" به «بشير و نذير» بودن پيامبر اشاره كرد و با تاكيد بر اينكه «پيامبر شلاق در دستش نبود و به مردم امید می‌داد»، گفت: ما مردم را سر مسائل کوچک و جزئی، بی‌خود، بی‌جهت و بی‌دلیل یا به دلایل واهی، به بهانه‌های واهی در واقع اسمش را دلیل هم نمی‌شود گذاشت....؛ بگذاریم مردم راحت باشند. 

اخبار سیاسی -  انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------