آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

این تصاویر را جناب آقای سید احمد خاتمی ملاحظه فرمایند!



 

اخبار سیاسی  - این تصاویر را جناب آقای سید احمد خاتمی ملاحظه فرمایند!

گاهی اوقات عذرخواهی و یا گفتن اینکه از این دولت خوشمان نمی آید، بهتر است از توجیه اظهاراتی که سندی برای عنوان کردنش نداریم؛ به نظر می رسد این به تقوا نزدیک تر باشد!

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در پاسخ به سوال درست وزیر ارشاد درباره فضاسازی های بی مبنا علیه دولت روحانی گفته است: «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با من تماس گرفت و گفت که کجا کنسرت برگزار شده است که شما در خطبه‌های نماز جمعه تهران به آن پرداخته‌اید؟ و من پاسخ دادم آیا در این کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود زن‌های محجبه، هیأتی‌ها و یا سینه‌زنان حضور دارند؟ پیداست که در هر کنسرتی که وجود دارد، زنان بزک کرده همراه با آرایش و پسران همانند آن موج می‌زنند. وزیر ارشاد گفتند که به هرحال جامعه ما این است و من پاسخ دادم که ما حق نداریم بیت‌المال را خرج اینگونه مجلس گناه کنیم. بنده کاری به موسیقی و این چیزها ندارم بلکه می‌گویم امکانات را باید در اختیار ترویج دین و ارزش‌ها قرار دهیم.»

جناب آقای خاتمی! این تصاویر در دولت مورد علاقه شما که بیت المال را در اختیار ترویج دین قرار می داد، در خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شده است؛ منتشر نشده ها بماند!
نکته اینجاست در سالهای گذشته کنسرت برگزار نمی شده که شما از تریبون نماز جمعه به آن انتقاد کنید یا بولتن دوستان به دست شما نمی رسیده است؟

این تصاویر از بین هزاران تصاویر جشنواره های موسیقی فجر و یک کنسرت دیگر در سالهای 90 و 91 و اردیبهشت 92 است(دولت دکتر احمدی نژاد). معلوم نیست آن روزها چرا بیت المال زیاد مهم نبوده است و حالا یکدفعه اینقدر مهم شده است!

 

اخبار, تصاویر جشنواره های موسیقی فجر ,کنسرت موسیقی

 

اخبار, تصاویر جشنواره های موسیقی فجر ,کنسرت موسیقی

 

اخبار, تصاویر جشنواره های موسیقی فجر ,کنسرت موسیقی

 

اخبار, تصاویر جشنواره های موسیقی فجر ,کنسرت موسیقی

 

اخبار, تصاویر جشنواره های موسیقی فجر ,کنسرت موسیقی

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------