آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

اظهارات روحانی در جلسه هیات دولت درباره تیم ملی فوتبال



اخبار,روحانی در جلسه هیات دولت

 

اخبار سیاسی - در جلسه هیات دولت؛
روحانی: مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال نماینده شایسته‌ای برای ایران و اخلاق اسلامی باشد

رئیس جمهوری افزود: مردم متوقع بازی خوب جوانمردانه، غیرتمندانه و تکنیکی ورعایت ادب واخلاق هستند و انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته‌ای برای ایران و ایمان و اخلاق اسلامی باشد.

جلسه هیات دولت عصر امروز به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد .
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت در این جلسه وزارت ورزش وجوانان گزارشی از جام جهانی فوتبال و تمهیدات حضور شایسته تیم ملی فوتبال در این بازیها به هیات دولت ارایه داد.
 
همچنین وزارت امور خارجه نیز آمادگی‌های نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از اتباع خبر داد و صدا وسیما هم از اقداماتی که برای پخش زنده همه بازی‌ها تمهید شده است به هیات وزیران گزارش داد.
 
دکتر روحانی در این جلسه ضمن تشکر از وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه و سازمان صدا و سیما درباره اقدامات انجام شده از همه بازیکنان مربیان و کادر فنی که در این خصوص نقش آفرینی کردند سپاسگزاری کرد.
 
رئیس جمهوری پیروزی‌های درخشان تیم ملی والیبال و کشتی را در تشویق مردم به ورزش موثر دانست و ورزش را عاملی مهم در سلامت نسل جوان و دوری آنان از مفاسد عنوان کرد.
 
وی تقویت روحیه افتخار ملی را یکی از ضرورت‌ها در افزایش نشاط جامعه و پیشرفت کشور ذکر کرد و در کنار عوامل مهمی چون انقلاب اسلامی، دانشمندان و فرهیختگان بزرگ و تاریخ شکوهمند کشور که در شکل‌گیری روحیه اعتماد به نفس ملی دخیل هستند ورزش و به ویژه فوتبال را برای بخش عظیمی از جامعه و خصوصا جوانان غرورآفرین دانست.
 
رئیس جمهوری افزود: مردم متوقع بازی خوب جوانمردانه، غیرتمندانه و تکنیکی ورعایت ادب واخلاق هستند و انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته‌ای برای ایران و ایمان و اخلاق اسلامی باشد.
 
همچنین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز به ارایه دو گزارش با موضوعات "طرح آمایش سرزمین" و"نظام ملی شاخص‌های ارزیابی توسعه وسامانه آن و رصد آمایش" پرداخت.
 
رئیس جمهوری با تشکر از معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی، بحث آمایش سرزمین را بسیار مهم دانسته و بر توجه کامل به مزیت‌های نسبی هر استان، بخش و اقلیم و تحقق توازن منطقه‌ای در برنامه‌ریزی‌ها به ویژه برنامه ششم توسعه تاکید کرد و معاونت برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی را به تمرکز ویژه بر حل مشکلات اساسی کشور در قالب برنامه آمایش توصیه کرد.

اخبار سیاسی - پایگاه اطلاع رسانی دولت

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------