آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

واکنش مجدد خاتمی به موضوع ممنوع التصویر بودنش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی- خاتمي: ممنوع بودن من بي اساس است

سيد محمد خاتمي بارديگر درباره ممنوع التصوير بودن خود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاين،حجت الاسلام سيد محمد خاتمي در ضيافت افطار جمعي از ايثارگران که در حسينيه جماران برگزار شد در پاسخ به پرسشي درباره اظهار نظر 9 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي درباره ممنوع التصوير بودنش، گفت: «خودشان هم مي دانند که اين حرف پايه و اساسي ندارد.»

چندي پيش برخي از نمايندگان در نامه اي به وزير دادگستري خواستار ممنوع التصويري، ممنوع الخروجي و ممنوع البياني خاتمي شده بودند که البته واکنش هاي مختلفي را در جامعه برانگيخت. اين نمايندگان در پاسخ به انتقادات از مصوبه شوراي امنيت ملي در اين باره سخن مي گفتند که سيد محمد خاتمي پيش از اين گفته بود:چنين حکمي وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي که در حاشيه مراسم ختم پدر محسن آرمين در مسجد جامع شهرک غرب تهران، در جمع خبرنگاران سخن مي گفت:ر واکنش به اين پرسش که “آيا از سوي شوراي عالي امنيت ملي نامه‌اي در مورد ممنوع‌البياني و ممنوع‌التصويري به شما ابلاغ شده است؟” گفت: اصلاً همچين چيزي نيست.

رئيس بنياد باران همچنين در برابر پرسشي درباره ارزيابي‌اش از انگيزه‌هاي احتمالي افرادي که چنين مباحثي را مطرح مي‌کنند، اظهار کرد: اين پرسش را بايد از خود آنها پرسيده شود.
اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------