آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

تحصن اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان مقابل نهاد ریاست‌جمهوری / اعتراض نماینده شهرکرد به تحصن



اخبار,,تحصن نمایندگان اصفهان مقابل ساختمان ریاست جمهوری


اخبار سیاسی - تحصن چندنماینده مقابل ساختمان ریاست‌جمهوری

نماینده مردم مبارکه در مجلس با یادآوری تجمع اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در نهاد ریاست‌جمهوری، در اعتراض به توقف طرح تونل گلاب 2 ،گفت: 16 نماینده معترض که بعد از پایان صحن علنی امروز مجلس در مقابل نهادریاست جمهوری حاضر شدند هنوز پشت درهای بسته دولت مانده است.

به گزارش خانه ملت علی ایرانپور با انتقاد از اینکه مسئولان دولت تدبیر و امید از ورود نمایندگان ملت به نهادریاست جمهوری ممانعت می کنند، گفت: ظهر امروز 16 نفر از نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به اقدام چیت چیان وزیر نیرو برای متوقف شدن طرح تونل گلاب 2 برای انتقال آب به اصفهان به دستور رئیس جمهور جلوی دفتر نهاد ریاست جمهوری حضوریافتند و خواستار دیدار با روحانی و معاونان رئیس جمهور شدند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: شریعتمداری معاون اجرایی و انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور به بیرون از محوطه دفتر نهاد ریاست جمهوری آمده اند اما زمینه ورود نمایندگان ملت به این نهاد فراهم نشده و این نمایندگان پشت درهای بسته ماندند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با یادآوری اینکه با توجه به شعارهای دولت تدبیر و امید چنین رفتار توهین آمیزی مورد انتظار نمایندگان نبود، گفت: با توجه به وضعیت بوجود آمده و بی توجهی نسبت به تقاضای نمایندگان اصفهان این اعتراضات در صحن مجلس ادامه خواهد داشت.

یادآورمی شود، بعد از پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی 16 نفر از نمایندگان استان اصفهان در اعتراض به توقف طرح انتقال آب به اصفهان یعنی تونل گلاب 2 در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

 

--------------------------------

اعتراض نماینده شهرکرد به تحصن نمایندگان اصفهان مقابل ریاست جمهوری: این کارها در شان نمایندگی نیست

نماینده مردم شهر کرد با اشاره به تجمع اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان مقابل نهاد ریاست‌جمهوری، گفت: احداث تونل گلاب برای انتقال آب غیر قانونی است و قانونگذار باید نماد تمکین به قانون باشند نه آنکه با تحصن و یک اقدام غیر قانونی از یک اقدام غیر قانونی دیگر که حفر تونل برای انتقال آب است دفاع کنند.

سید سعید زمانیان با بیان اینکه تحصن برخی از نمایندگان مقابل ریاست جمهوری اقدام صحیحی نیست گفت: هیچکس مخالف انتقال آب شرب مازاد نیست اما با حفر تونل، فاجعه زیست محیطی رخ می دهد و مهمترین دلیل انتقاد ما نیزاز بین رفتن زمین‌های کشاورزی، تشنگی و فرسایش خاک است.

او گفت: دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر نیرو برای متوقف کردن تونل انتقال آب گلاب 2 بسیار ارزشمند بود و مانع از انجام کاری غیر قانونی و فاجعه شد و تحصن برای دفاع از یک اقدام غیر قانونی خارج از شان نمایندگان است.

او با طرح این سوال که آیا طرحی که هیچ گونه مطالعات زیست محیطی ندارد چگونه می تواند مجوز احداث و ساخت بگیرد؟ گفت: طرح احداث تونل گلاب 2 هیچ گونه مطالعات زیست محیطی، تخصیص اعتبارات کشوری، مصوبه هیئت دولت، مصوبه شورای عالی آب و مجوز قانونی ۲۱۵ را ندارد و یک تخلف محسوس و آشکار است.

او ادامه داد: مگر می شود برخی استان های برخوردار قوانین اجرایی نظام را زیر پا بگذارند و دولت ها را در راستای مصالح و خواسته های نامشروع و منفعت طلبانه خود همراه کنند. به طور قطع این گونه رفتارها در شان مسئولین در یک نظام جامعه اسلامی نیست.

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------