آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

یک منبع مطلع فاش کرد؛ قرارداد 37 میلیاردی شهرداری تهران به بهانه روز قدس



اخبار,محمد باثر قالیباف,شهرداری تهران


اخبار سیاسی - یک منبع مطلع فاش کرد؛
قرارداد 37 میلیاردی شهرداری تهران روی میز شورای شهر

یک منبع آگاه در شورای شهر تهران از قرارداد ۳۷ میلیاردی قالیباف به بهانه روز قدس با نهادی نظامی خبر داد.

قراردادهای نجومی قالیباف یک به یک به گوش می‌رسد. یک روز صحبت از قرارداد بیست هزار میلیارد تومانی شهرداری و سپاه است و روز دیگر صحبت از قراردادی با رقمی نجومی‌تر. قالیباف که این روز‌ها سعی می‌کند تا وزنه نگاه اصولگراییش را سنگین‌تر کند و حمایت اصولگرایان را در مواقع حساس جلب کند، پرونده‌های مالی‌اش یک به یک در شورای شهر تهران روی هم انباشته می‌شود و البته که تعداد زیاد پرونده‌های غیر شفافش به معنای عدم رسیدگی به آن‌ها نیست.

 

در همین رابطه یک منبع مطلع از بررسی و پی گیری‌های اعضای شورای شهر تهران در خصوص این پرونده خبر داد. ابن منبع آگاه درباره جزئیات این پرونده هم به سایت سلام نو گفت: «معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در تهران یک قرار داد ۳۷ میلیاردی تومانی با یک نهاد نظامی بست که قرار است به زودی در شورای شهر بررسی شود.» 


اما نکته اینجاست که ریخت و پاش‌های قالیباف که در شهرداری تهران، روز به روز بیشتر می‌شود، بخشی عمده‌ای از آن برای جلب حمایت مادی و معنوی اصولگرایان است. چراکه پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و افشاگری‌های حسن روحانی درباره حمله گاز انبری قالیباف در مناظره انتخاباتی به نوعی موجب دلسردی اصلاح طلبان از قالیباف شد و اکنون قالیباف به دنبال جایگاهی میان اصولگرایان است و در این بین از هیچ قرارداد میلیاردی و یا اظهار نظری که خوشامد اصولگرایان باشد، دریغ نمی‌کند.

 

اخبار سیاسی - سلام نو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------