آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

تضعیف دولت روحانی و مذاکره کنندگان هسته ای از تریبون مجلس



اخبارتضعیف دولت روحانی و مذاکره کنندگان هسته ای


اخبار سیاسی - تضعیف دولت روحانی و مذاکره کنندگان هسته ای از تریبون مجلس/ این بار نماینده رودبار

درحالی که چندین روز است محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه در وین در حال مذاکرات فشرده با قدرت های جهانی است در داخل کشور یکبار دیگر صدای مخالفان در تضعیف دولت بلند شد.

تنها يک روز به پايان مهلت توافقنامه موقت ايران و 5+1 باقي مانده است و فشار بر روي دولت و تيم مذاکره کننده بسيار زياد است. در همين حال و در شرايطي که همه ارکان نظام از مذاکره کنندگان هسته اي حمايت مي کنند يک بار ديگر از تريبون مجلس صداي مخالف شنيده شد. عطاالله حکيمي نماينده رودبار در مجلس امروز در نطق خود در مجلس انواع و اقسام توهين ها را عليه دولت و شخص رئيس جمهور بيان کرد. او بيشتر نطقش را خطاب به شخص رئيس جمهور يا هيئت دولت مطرح کرد. رئيس جمهور را روضه خوان و هيئت دولت را ژنرال هاي بيمار خواند. بخش هايي از نطق او را بخوانيد:

*آیا قرار است اتفاق نامبارکی بیفتد که مردم و عصاره ملت یعنی مجلس نباید بدانند و آیا کاخ های سفید، کرملین، پادشاه عمان، صهیونیست غاصب، آلمانی ها، فرانسوی ها و حتی وزرای خارجه عمان و امارات محرم تر از ملت و مجلس برای شما هستند.

*آقای رئیس جمهور سوال اساسی من از شما این است مگر می خواهید به همراه دانش هسته ای موجودیت نظام را هم به دشمنان انقلاب، نظام و اسلام هدیه کنید که ما را محرم نمی دانید و مگر نمی دانید بعد از متوقف کردن چرخ های هسته ای، نوبت به موشک های بالستیک، حقوق بشر و بهانه های واهی دیگر خواهد رسید و آیا نمی دانید که دشمنان از اساس با اسلام عزیز مشکل دارند.

*آقای رئیس جمهور ژنرال هایی که با خود آورده اید همه بیمارند؛ یا بیماری جسمی دارند و یا بیماری اقتصادی و هر روز حاشیه برای نظام درست می کنند و با توهین خود، عصاره ملت را کوچک شمرده و نمایندگان را در حد شنیدن گزارش اقدامات چند ژنرال بیمار در حوزه های بین المللی، اقتصاد و فرهنگ نمی دانند.

*آقای روحانی نه تنها فرزندان شما و ژنرال های بازنشسته دولت شما در 8 سال دفاع مقدس حضور نداشته بلکه در همان زمان در خارج از کشور یا مشغول تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا بودند و یا مشغول تفریح، گرچه شما نیز در زمان جنگ مسئولیت هایی در پشت جبهه داشته اید البته اطلاع کامل دارم برخی از ژنرال های دولت نیز پاسپورت دول بیگانه را دارند.

*با عرض پوزش از علما به شما می گویم روضه خوانی بس است، ما روضه خوان قهارتر از شما هم داریم چون سابقه کار اجرایی کلان نداشته اید، فقط برای ملت روضه می خوانید، روضه مجلس را در جمع ملت و روضه ملت را در جمع مجلس می خوانید و این نهایت بی تدبیری است؛ شما را به خدا دیگر بس است و به این وضعیت پایان دهید.

اين ها تنها بخشي از نطق عطاالله حکيمي بود. از توهين هاي مستقيم او که بگذريم بخشي از سخنان حکيمي نادرست و به دور از حقيقت بود. حکيمي در حالي گفت که وزراي روحاني در زمان جنگ در خارج از کشور مشغول تفريح بوده اند که بسياري از اعضاي هيئت دولت خود خانواده شهيد هستند و يا سابقه جنگ و ايثارگري دارند.به عنوان مثال سيد حسن قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت ا شروع جنگ ایران و عراق، مدت ۳۳ ماه به عنوان یکی از طراحان مهندسی رزمی به صورت داوطلبانه در جبهه حضور داشته و در این مدت دوبار مجروح گردید. برادر کوچکترش نیز به علت مصدومیت شیمیایی ناشی از دوران جنگ، در سال ۱۳۷۲ به شهادت رسید. يا علي ربيعي وزير رفاه از فرماندهان جنگ بوده و در دوران جنگ تحمیلی ۶۵ ماه حضور در جبهه‌های غرب را در کارنامه خود دارد.  يک نمونه  ديگر آن سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهور فرزند شهيد سرلشکر ستاري است. اين ها تنها بخشي از سابقه اعضاي هيئت دولت است و در صورتي که تحقيق جامعي در اين باره صورت بگيرد و سابقه ساير اعضاي دولت نيز مورد بررسي بگيرد قطعا موارد ديگري نظير اين ها ديده خواهد شد.

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------