آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

تذکر هاشمی درباره ی بسیج: باندی نشود!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - تذکر هاشمی درباره ی بسیج: باندی نشود!

آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن بیان اینکه "بسیج در دفاع مقدس، لشکر مخلص خدا بود" تاکید کرد: هزینه کردن چنین اعتباری برای اهداف باندی، گناهی غیر قابل عفو است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در دیدار خانواده، بستگان و دوستان مرحوم آیت‌الله نصیری، از علمای استان سمنان، با یادآوری خاطراتی از ایشان در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب، گفت: مرحوم آیت‌الله نصیری نمونه کم نظیری از علمای عارف و روشنفکر تاریخ انقلاب بود که خلوص، یکرنگی و صداقت ایشان باعث افزایش اعتبار روحانیت بین مردم شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش ایشان در استان سمنان، گفت: از خطه سمنان که مردمی نجیب، مؤمن و قانع و شخصیت‌های بزرگواری چون آیت‌‌الله نصیری دارد، انتظار می‌رود که همچنان، انسان‌های شایسته‌ای را به تاریخ ایران معرفی نماید.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در بخش بعدی سخنان خویش با یادآوری هفته بسیج، هوشیاری امام راحل برای تأسیس بسیج در اوایل انقلاب و قبل از آغاز جنگ را تحسین کرد و گفت: بسیج لشکر مخلص خدا بود که در دفاع مقدس با فداکاری‌ها و جانثاری‌هایش، صداقت را در فرهنگ ایرانیان نهادینه کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: مردان بی‌ادعایی که از میدان جنگ و بربال فرشتگان به بزم انبیا و اولیا رفتند و حق این خیل عظیم انسان‌های ایثارگر این است که همیشه در خدمت به انقلاب و جامعه شهیدپرور ایران اسلامی باشند و جریان‌های سیاسی کشور باید توجه داشته باشند که هزینه کردن اعتبار چنین انسان‌های که سرمایه‌ ملی هستند، در خدمت اهداف باندی، گناهی غیر قابل عفو است.

در آغاز این دیدار آقای محمدرضا نصیری و حجت‌الاسلام حاج مرتضی مداح، پسر ارشد و خواهرزاده آیت‌الله نصیری، با تشکر از پیام تسلی بخش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از سجایای اخلاقی، دینی ایشان و پایبندی‌شان به انقلاب اسلامی و علاقه و ارادت به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفتند.
اخبار سیاسی - انصاف نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------