آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مخالفان، تيم مذاکره کننده را به جداشدگان از امام حسين تشبيه کرده بودند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - محمدرضا خباز:
مخالفان مذاکرات هسته اي توبه کنند/مخالفان، تيم مذاکره کننده را به جداشدگان از امام حسين تشبيه کرده بودند!

محمدرضا خباز،معاون امور تقنيني معاونت پارلماني رئيس جمهور در گفتگو با خبرگزاري آريا گفت:اتفاقاتي که اين روزها در کشور ما رخ مي دهد در طي 36سال گذشته بي سابقه بوده است چراکه تابه حال هرگاه بيگانگان و دشمنان خارجي عليه ما اقدامي مي کردند و مخاطب ما آنها بودند در داخل کشور هم صدايي وجود داشت و اختلاف نظر جريانات سياسي فقط به مسائل دروني و اداره کشور بازمي گشت و در موارد مهم و اساسي همه يکدل و يکصدا بوديم .

وي افزود:متاسفانه در دولت يازدهم يک اتفاق نامبارکي در کشور به وجود آمده که چندگروه عامل اين اتفاق هستند از يک سو افرادي که مخالف دولتند و حاضر نيستند آقاي روحاني در امورش موفق شود .اين مخالفان مي خواهند براي رسيدن به اهداف خود منافع ملي کشور لطمه ببيند اينها مصداق کساني هستند که حاضرند به خاطر يک دستمال قيصريه را به آتش بکشند.


اين نماينده مجلس هشتم ادامه داد:براي اصلاح اين طيف از مخالفان دولت هرچه گفته شود بي اثر است چراکه هدفشان خدا،خدمت به کشور و منافع ملي نيست بلکه آنها به نوعي به دنبال انتقام جويي هستند .


وي اظهار داشت:مجموعه ديگري از مخالفان دولت از روي نااگاهي تحت تاثير تبليغات گسترده افراد بي انصاف و به عبارت ديگر همان  تبليغات گروه اول قرار مي گيرند که البته سخنان مهم ديروز رهبري آن هم در جمع بسيجيان درآنها اثر مثبتي خواهد داشت و اين گروه مخالف تحت تاثير سخنان حکيمانه رهبري هدايت خواهند شد.


خباز گفت:مخالفين دولت مدعي بودند تيم مذاکره کننده و دولت مطالب را با رهبري در ميان نمي گذارند و اين تيم دل در گرو موفقيت نهايي ندارد .بخشي از اين مخالفان حتي تيم مذاکره کننده را تشبيه کردند به کساني که شب عاشورا از امام حسين جدا شدند و اين تيم نيز از اردوي انقلاب ،امام و رهبري جدا شده اند.اين اتهامات گناه بزرگي بود که موجب شد افکار عمومي مشبه شوند اين درحالي بود که رهبري در سخنان اوليه خود نيز اشاره کرده بودند ما به تيم مذاکره کننده اعتماد داريم و اينها فرزندان انقلاب هستند اما مخالفان با چشم و گوش بسته همچنان اتهام زني هاي خودشان را عليه دولت و تيم مذاکره کننده ادامه دادند تا اينکه روز گذشته سخنان رهبري فصل الخطاب بود.


وي افزود:باتوجه به اظهارات روز گذشته رهبري و حمايت مجدد ايشان از تيم مذاکره کننده  بهترين راه براي کساني که تا به حال در موضع مخالف بوده اند توبه است .توبه اولا به درگاه ذات اقدس الهي چراکه يکسري افراد سخت کوش و پرتلاش را متهم به همدستي با بيگانگان کردند و ازاين طريق در داخل تعدادي از افراد ناآگاه را اغوا کردند و آنها مرتکب گناه شدند  تا با گل آلود کردن آب به اهداف سياسي خودشان برسند که بطور حتم تاريخ از آنها به زشتي ياد خواهد کرد.


خباز تاکيد کرد:بهتر است کساني که مدعي بودند رهبري از جزييات مذاکره بي اطلاع هستند در رسانه هايي که در اختيار دارند بگويند ما اشتباه کرديم و از بيان واقعيت نترسند چراکه بيان واقعيت از گناه آنها کم خواهد کرد درغيراينصورت اين گروه روزبه روزبه وجه خودشان  لطمه خواهند زد .


معاون امور تقنيني معاونت پارلماني رئيس جمهورگفت:خوشبختانه بيانات روشن رهبري جاي سخن براي هيچ کس باز نگذاشت .ايشان هم بارديگر ماهيت دشمنان جمهوري اسلامي را آشکار کرد و هم اينکه از تلاش هاي تيم مذاکره کننده قدرداني کردند. رهبري نشان دادند در جريان ريز مذاکرات هستند و افتخار تيم مذاکره کننده اين است که سخني نگويند و عملي انجام ندهند که رضايت رهبري درآن نباشد پس بهترين راه براي مخالفان دولت و تيم مذاکره کننده بازگشت از مسير اشتباه گذشته است تا ازحالا به بعد در صدد جبران گذشته خود برآيند .

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------