آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

ولایتی: تیم مذاکراتی در چارچوبی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند پیش می‌رود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


ولایتی: تیم مذاکراتی در چارچوبی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند پیش می‌رود

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تصریح کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری از مذاکرات و تمدید آن حمایت کرده‌اند و سخنان ایشان فصل الخطاب برای ما است ما نیز از روند مذاکرات و ادامه آن حمایت می‌کنیم. .

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: مقام معظم رهبری از روند مذاکرات و تمدید آن حمایت کردند.

به گزارش ایسنا، دکتر علی‌اکبر ولایتی پس از دیدار عصر یک‌شنبه خود با نماینده سازمان ملل در امور عراق که در محل مرکز تحقیقات برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر شد و در رابطه با مذاکرات هسته‌ای و تمدید آن خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود از مذاکرات دفاع کرده‌اند. هم‌چنین ما نیز از مذاکرات و ادامه آن حمایت می‌کنیم زیرا اطلاع داریم که مذاکرات توسط دکتر ظریف و همکاران ایشان در چارچوبی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند پیش می‌رود.

وی ادامه داد: هم روند مذاکرات و هم مذاکره کنندگان ما مورد تایید مقام معظم رهبری هستند و مذاکره کنندگان نیز همواره تمام خطوط قرمز ترسیم شده را رعایت کردند و لازم است تا بابت تلاش‌های بسیاری که انجام داده‌اند از آن‌ها قدردانی شود.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تصریح کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری از مذاکرات و تمدید آن حمایت کرده‌اند و سخنان ایشان فصل الخطاب برای ما است ما نیز از روند مذاکرات و ادامه آن حمایت می‌کنیم.

اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------