آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

يك وزير: رفع حصر در اختيار دولت نيست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

يك وزير: رفع حصر در اختيار دولت نيست

در حاليكه پس از انتخابات سال 92، اعلام شده بود كميته اي از دولت در حال پيگيري موضوع حصر است حالا وزير دادگستري مي‌گويد: رفع حصر موسوی و کروبی خارج از جایگاه تصمیم‌گیری دولت است. .

مصطفی پورمحمدی روز گذشته در حاشيه نشست مطبوعاتی خود، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی‌بر اینکه آیا دولت برنامه‌ای برای رفع حصر دارد، گفت: «مکرر گفته‌ایم که این موضوع در حوزه خارج از جایگاه تصمیم‌گیری دولت است. دولت تصمیم گرفته در حوزه خود متمرکز باشد و سعی کند آن مقداری که در حوزه‌های دیگر سهم دارد، فعالانه برخورد کند.»
اين در حاليست كه چند روز پيش و در پي ادعاي سيد احمد علم الهدي، محسني اژه‌اي معاون اول رييس قوه قضاييه تلويحا گفته بود موضوع حصر، ارتباطي به دادستاني و قوه قضاييه ندارد.


گفتني اينكه، اوايل سال جاري، بهارنيوز به نقل از يك منبع مطلع در دولت خبر داده بود كه به دليل بي نتيجه ماندن تلاش‌ها و رايزني هاي دولتمردان، پيگيري‌هاي مربوطه متوقف شده است و موضوع حصر همچنان به عنوان يكي از معضلات سياسي كشور ادامه خواهد يافت.

اخبار سیاسی - بهارنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------