آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

محکوم قضايي سخنران "کاروان راویان فتنه"!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - محکوم قضايي سخنران "کاروان راویان فتنه"!

فرد هتاک به فائزه هاشمی که در دادگاه محکوم شده بود، سخنران و راوی "طرح روایت و بازخوانی وقایع فتنه ۸۸ با عنوان کاروان «روایت فتنه»" شد. .

به گزارش آنا، سایت رجانیوز (نزديك به گروه پايداري) اعلام کرد: "کاروان فتنه به مرور و روایت اتفاقات فتنه سال 88 پرداخته، و به گفته مجریان آن اقدامی مشابه کاروان راهیان‌نور است که جوانان، نوجوانان و همه اقشار را از نزدیک با اتفاقات فتنه سال 88 آشنا کرده و به بازسازی و تبیین مکان‌های وقوع حادثه در سال 88 می‌پردازد." در لیست اعلامی راویان این کاروان نام سعید تاجیک نیز دیده می‌شود که روز 5 دی در چهارراه کالج، پاتوق کتاب از "فتنه‌ سال هشتاد و هشت" روایتگری کرده است.

فائزه هاشمی در 3 اسفند 1389 وقتی برای تشییع جنازهٔ یکی از بستگانش به حرم عبدالعظیم در شهر ری رفته بود، مورد حمله و هتاکی سعید تاجیک قرار گرفت. انتشار فیلمی از این ماجرا جنجال زیادی برانگیخت. آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت به این اقدام اعلام مخالفت کرد. علی مطهری با نوشتن نامه‌ای به رییس قوه قضاییه نسبت به این فحاشی اعتراض کرد، ضمن اینکه آیت‌الله آملی لاریجانی نیز به طور ضمنی از این اقدام، انتقاد کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

بنا بر رای دادگاه، سعید تاجیک بابت توهین به آیت‌الله هاشمی به تحمل 4 ماه حبس تعزیری و از بابت مزاحمت بانوان (برای فائزه هاشمی) به تحمل 4 ماه حبس و 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. سال گذشته و در روز انتخابات ریاست جمهوری نیز، سعید تاجیک و علیرضا پناهیان با حضور در شهرری، «سعید جلیلی» را در پای صندوق رای، همراهی کردند!

اخبار سیاسی - بهارنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------