آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

تخریب‌کنندگان دستشان از رانت کوتاه شده



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار سیاسی - تخریب‌کنندگان دستشان از رانت کوتاه شده

حجت الاسلام محسن غرویان گفت: فضاسازی، مخالفت و جار و جنجال های عده ای خاص در کشور ناشی از روند رو به رشد و پیشرفت مسائل کشور است، این درحالی است که مقام معظم رهبری سفارش کردند اوضاع باید آرام باشد تا دولت بتواند کار کند. .

حجت الاسلام غرویان با اشاره به انتقادهای مخربی که این روزها از سوی برخی فعالان سیاسی طرح می شود، اظهار داشت: این گونه نقد های غیر سازنده فضاسازی سیاسی است، مخالفین دولت سعی می کنند فضای امروز کشور را به نحوی تیره و تار نشان دهند که موفقیت های دولت بویژه در عرصه دیپلماسی جهانی و مسائل اقتصادی جلوه ای نداشته باشد. وی افزود: فضاسازی، مخالفت و جارو جنجال های عده ای خاص در کشور ناشی از روند رو به رشد و پیشرفت مسائل کشور است، این درحالی است که مقام معظم رهبری سفارش کردند اوضاع باید آرام باشد تا دولت بتواند کار کند.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: دست کسانی که بر طبل مخالفت زده و فضا سازی می کنند از قدرت، رانت ها و منافع اقتصادی کوتاه شده است و از این جهت می خواهند دوباره به عرصه قدرت برگشته و به منافع شخصی و حزبی خود برسند. در این میان هم عده ای به صورت مستقیم و غیر مستقیم نقش بازی می کنند.

 

حجت الاسلام غرویان با بیان اینکه مردم نسبت به اقدامات برخی مخالفان انگیزه فعالیت را از دست داده و امیدشان به یاس تبدیل می شود، گفت: این دولت درحال خدمت رسانی به مردم است، در جهت پیشرفت کشور باید همدلی و وحدت را سرلوحه قرار داد نباید بیت المال را صرف تضعیف یکدیگر کرد. وی بیان داشت: این روزها به چهره ها و نیروهای انقلاب توهین می کنند و این باعث افزایش طمع دشمنان نسبت به کشور خواهد شد. ما از مخالفت ها وتفرقه اندازیها و جنجال آفرینی ها هیچ سودی نبردیم و فقط ضرر کردیم. تاریخ گذشته باید آیینه برای آینده باشد.

اخبار سیاسی - ایسکانیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------