آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

توهین رکیک علم الهدی به دولت روحانی



اخبار,توهین رکیک علم الهدی به دولت روحانی

امام‌جمعه مشهد گفت: من تعبیری داشتم که بعضی دوستان از آن گله کردند اما در مقاطعی خودشان نیز از آن استفاده کردند، گفتم این دولت رحم اجاره‌ای برای جریان‌های سیاسی شده است...!

متن اظهارات توهین‌آمیز سیداحمد علم الهدا را به نقل از خبرگزاری رسا بخوانید:

سید احمد علم‌الهدی امروز در جمع بسیجیان دوره تربیتی و آموزشی شهید چمران در مجتمع آموزشی تربیتی امام رضا (ع) مشهد به بیان جایگاه تأثیرگذار دانشجویان ولایی، لزوم موقعیت‌شناسی آنان و تشریح شرایط موجود پرداخت و دانشگاه را زمینه اصلی حرکت دشمن برای نابودی نظام دانست و گفت: موقعیتی که امروز دانشگاه‌های ما دارند در هیچ زمانی وجود نداشته است، نه آن روزی که در صف مقابله با رژیم ستم‌شاهی قرار گرفت و نه آن روز که در مسیر جنگ، سنگرها را پر می‌کرد؛ دشمن امروز به دو نکته رسیده، اول این‌که باید رشد این کشور، انقلاب و ملت انقلابی را متوقف کند.

وی افزود: دومین نقطه که دشمن به دنبال آن است، برچیدن سفره نظام و دین از زیر پای مردم به‌وسیله نفوذ جریان‌های سیاسی در دانشگاه‌هاست؛ یعنی ازیک‌طرف باید جلوی رشد علم و فناوری دانشگاه‌ها را با مشغول کردن جامعه دانشگاهی به حرکت‌های غوغا سالاری بگیرد و از طرفی با این غوغا سالاری که عامل توقف تمام عرصه‌های پیشرفت می‌شود، جریان‌های سیاسی مرده را تجدید حیات کند و به‌عنوان جریان مردمی در مقابل نظام قرار دهد.

امام‌جمعه مشهد مقدس خطاب به دانشجویان بسیجی حاضر، گفت: رسالت امروز شما سنگین‌تر از هر زمان دیگری است زیرا شما جلوتر از هر جریان دینی و مردمی مردم مؤمن در رسالت حفظ از این انقلاب قرار دارید؛ شما باید کاملاً بیدار و هوشیار باشید و حساب‌شده برنامه‌های خود را اجرا کنید.

وی بابیان این‌که این دولت به رحم اجاره‌ای برای تجدید حیات جریان‌های سیاسی تبدیل‌شده است، خاطرنشان کرد: من تعبیری داشتم که بعضی دوستان از آن گله کردند اما در مقاطعی خودشان نیز از آن استفاده کردند، گفتم این دولت رحم اجاره‌ای برای جریان‌های سیاسی شده است؛ دانشگاه‌ها با مدیریت خاصی که امروز دارد تبدیل به زمینه‌ای شده تا جریان‌های سیاسی که در فتنه ۸۸ مردند و حیات سیاسی خود را از دست داند از این دولت به‌عنوان رحم اجاره‌ای استفاده کرده تا دوباره احیا شوند. علم‌الهدی اضافه کرد: آنان می‌خواهند دانشگاه را قربانی کنند و از امکانات دولت برای تجدید حیات خود استفاده کنند؛ دشمن که به این فعالیت‌ها نیاز دارد با تمام قدرت پشتیبانی می‌کند؛ بسیج دانشجویی باید در این موقعیت، قهرمانانه، با هوشیاری و زیرکی در این عرصه فعالیت کند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی ضمن این‌که مانع نفوذ دشمن و جریان‌های معاند به دانشگاه‌ها می‌شود باید از هر نوع غوغا سالاری که رشد علمی را در دانشگاه هدف می‌گیرد، جلوگیری کند؛ آنجایی که شما احساس خطر می‌کنید باید قدرتمند در برابر جریان‌های مدیریتی که می‌خواهند ابزار دشمن بشوند مقابله کنید.

امام‌جمعه مشهد مقدس به اعمال‌نظر گروه‌های فشار در زمان مدیریت افراد متدین به دانشگاه‌ها اشاره و تأکید کرد: زمانی که مدیریت دانشگاه‌ها در دست افراد متدین بود، برخی قدرتمندان و گروه‌های فشار بر مدیریت متدین دانشگاه فشار وارد می‌کردند تا عملی مطابق نظر آنان صورت گیرد اما آنچه مهم است، هوشیاری شماست، غافلگیر نشوید و عرصه را نبازید، اگر عرصه را خالی بگذارید، عرصه‌ای که شما خالی کرده‌اید را دشمن پر می‌کند. وی افزود: اگر کار به‌جایی رسید که مدیریت دانشگاه خواست دانشگاه را در اختیار جریان‌هایی قرار دهند که حیات سیاسی خود را تجدید کنند، شما اجازه این کار را ندهید؛ این موقعیت نیز موقعیتی است که به پایان می‌رسد و دشمن شکست می‌خورد.
اخبار سیاسی - انصاف نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------