علی جنتی: برای مقابله با دولت اتاق عملیات تشکیل داده اند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مجموعه‌هایی هستند که این دولت، دولت منتخب آنها نیست / آنان کاندیدای دیگری دارند که در انتخابات پیروز نشده

ما نظر مخالف و انتقاد را می‌پذیریم اما آنان به این بسنده نمی‌کنند با جعل و تحریف اطلاع‌رسانی غلطی را به مجامع دینی، حوزه‌های علمیه و برخی شخصیت‌های مذهبی می‌کنند و متاسفانه گاهی این تبلیغات دروغ موثر واقع می‌شود.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انتقادات وارد شده به صدور مجوز آلبوم تک‌خوانی زنان از سوی وزارت ارشاد دروغ است، گفت: در آلبومی که مورد انتقاد قرار گرفته، زنان همخوانی داشته‌اند.

 

 علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی جهان عاری از خشونت که عصر امروز در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به انتقادات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من در 18 ماهی که در وزارت فرهنگ و ارشاد هستم احساس می کنم مجموعه‌هایی هستند که قاعدتا این دولت، دولت منتخب آنها نیست و آنان کاندیدای دیگری دارند که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز نشده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش آنان این است که با دولت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاست خارجی مقابله کنند و حتی برای این منظور اتاق عملیاتی را تشکیل دادند و به دنبال آن هستند تا با دولت در زمینه هنری مقابله کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه موافق انتقاد هستیم تصریح کرد: ما نظر مخالف و انتقاد را می‌پذیریم اما آنان به این بسنده نمی‌کنند با جعل و تحریف اطلاع‌رسانی غلطی را به مجامع دینی، حوزه‌های علمیه و برخی شخصیت‌های مذهبی می‌کنند و متاسفانه گاهی این تبلیغات دروغ موثر واقع می‌شود.

جنتی با اشاره به انتقادات وارد شده نسبت به صدور مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه تک‌خوانی زنان گفت: اخیرا موجی را راه انداختند و در آن اعلام می‌کنند که مجوزی برای تک‌خوانی زنان داده شده است در صورتی که تک‌خوانی وجود ندارد و ضمن اینکه عکس آلبومی که به آن انتقاد می کنند عکس یک خانم است اما این آلبوم توسط محسن کرامتی و نوشین طافی همخوانی شده و در واقع تک‌خوانی نبوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اصل این خبر دروغ است تصریح کرد: براساس آن حاشیه‌سازی و ایجاد موج علیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته که عمل غیراخلاقی، غیردینی است و به آنان می‌گوییم اگر قصد مقابله با دولت را دارند به نقاط ضعف اساسی که وجود دارد بپردازد و چرا دروغ‌پردازی می‌کنند.

جنتی تصریح کرد: برای ما جای تاسف است که عناصر مدعی دفاع از انقلاب، ارزش‌های اسلامی به این دروغ‌پردازی‌ها می‌زنند و هم جای تاسف است که برخی، این حرف‌ها را می‌پذیرند در حالی که در قرآن درباره صحت خبر مبنی بر اینکه خبری جهت دارد تاکید دارد.

اخبار سیاسی - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------