آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

غرضی: آماده ام در انتخابات مجلس آینده شرکت کنم



اخبار,سید محمد غرضی

سید محمد غرضی در پاسخ به سوالی درخصوص انتخابات مجلس با اعلام آمادگی برای نامزدی در انتخابات مجلس آینده گفت: پیش‌بینی من این است که مردم در انتخابات بعدی مجلس حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

سید محمد غرضی در جلسه حزب وحدت و همکاری ملی با تحلیلی مختصر از مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور به سؤالات اعضای حاضر در جلسه پاسخ داد و در پاسخ به سوال برخی از اعضای شورای مرکزی حزب درخصوص سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید، حمایت خود را از سیاست‌های اقتصادی ضدتورمی دولت روحانی اعلام کرد و آن را سیاست صحیح برشمرد.

او درباره سیاست خصوصی‌سازی در کشور گفت: این روشی که در رابطه با خصوصی‌سازی اجرا شده می‌توان گفت این خصوصی‌سازی نیست بلکه اختصاصی سازی است.

غرضی در ادامه با اشاره به این‌که در جمهوری اسلامی ایران همه‌کاره مردم هستند گفت: مردم در چارچوب موازین اسلامی، قانون اساسی و با حفظ ساختارها قادرند هر نوع اصلاحی را که به نفع نظام و مردم باشد انجام دهند، نمونه آن انتخاب روحانی رئیس‌جمهور جدید بود.

او در ادامه و در پاسخ به یکی از اعضای شورای مرکزی حزب درخصوص انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی برای نامزدی در انتخابات مجلس آینده گفت: پیش‌بینی من این است که مردم در انتخابات دوره دهم مجلس حضور گسترده‌ای خواهند داشت تا مجلس کارآمدتری شکل دهند.

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری درخصوص ترکیب سیاسی مجلس دهم گفت: به نظر می‌رسد همه سلایق و دیدگاه‌های مختلف سیاسی در ترکیب مجلس دهم حضور داشته باشند.

غرضی در خصوص پرونده هسته‌ای ایران هم گفت: آمریکا از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و تا آخر هم مخالف خواهد بود. لکن به نظر می‌رسد درخصوص پرونده هسته‌ای ایران توافقی بین آمریکا و کشورهای غربی با جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرد.

غرضی در پایان با حمایت از سیاست‌های منطقی،‌ اصلاح‌طلبانه خط امامی و اعتدال‌گرایانه حزب وحدت و همکاری ملی برای موسسین و مسئولان حزب که از چهره‌های اصلاح طلب و خدوم کشور هستند آرزوی موفقیت کرد.

سید محمد غرضی همچنین در ابتدای جلسه حزب وحدت و همکاری ملی به بیان خاطراتی از حضرت امام خمینی (ره) در دوران مبارزه با رژیم وابسته دیکتاتور و طاغوتی پهلوی دوم پرداخت.

شایان ذکر است قبل از سخنان غرضی در جلسه شورای مرکزی، راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با خیر مقدم به مهندس غرضی و تشکر از حضور وی در جلسه شورای مرکزی حزب، فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و گزارشی از اقدامات انجام پذیرفته شده در حزب و سیاست‌ها و برنامه‌های آتی آن را به اطلاع غرضی رساند.

 اخبار سیاسی - مهر

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------