آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

کشف انبار مهمات تروریست ها در شرق کشور



اخبار, انبار مهمات و موادمنفجره متعلق به تروریستها

یک منبع مطلع گفت: نیروهای جان برکف اطلاعات یک انبار مهمات و موادمنفجره متعلق به تروریستها را در شهرستان سراوان کشف کردند.

این منبع آگاه که خواست نامش در خبر ذکر نشود روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادامه عملیات شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی در سراوان یک انبار مهمات و مواد منفجره متعلق به این تروریست ها را در حاشیه شهر سراوان کشف کردند.
 
 وی بیان کرد: تلاشگران عرصه امنیت در ادامه عملیات 16 بهمن ماه جاری که منجر به دستگیری شماری از عوامل گروهک تروریستی و مقادیر زیادی مهمات از یک خانه تیمی در آسپیچ سراوان شد، در تحقیقات انجام شده و اعترافات عوامل فریب خورده تروریستی یک محموله موادمنفجره C4 (سی چهار) به وزن بیش از 200 کیلوگرم در انباری واقع در حاشیه شهر سراوان را کشف و ضبط کردند.
 
سربازان گمنام امام زمان(عج) در عملیات موفقیت آمیز 16 بهمن تعدادی از عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل را به همراه مقادیر زیادی مهمات و سلاح دستگیر کردند.
 
پیش از این علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفته بود: با تلاش نیروهای مردمی، اطلاعات، انتظامی و سپاه پاسداران تمامی عاملان ناامنی ها و اقدامات تروریستی هشت سال گذشته استان دستگیر شدند.
 
علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز از کشف مقادیر زیادی مهمات و موادمنفجره در یک انبار از تروریستها در استان خبر داد و گفت: جزئیات کامل این عملیاتها متعاقبا در گفت وگو با رسانه ها اعلام خواهد شد.
 
شهرستان سراوان در 335 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

اخبار سیاسی  - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------