آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

وضعیت رحیمی در اوین چگونه است؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رحیمی در اوین از امکانات خاصی برخوردار نیست

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت که محمدرضا رحیمی در در بند محکومان مالی نگهداری می‌شود و از امکانات خاصی هم برخوردار نیست.

اصغر جهانگیر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که محمدرضا رحیمی در کدام بند اوین نگهداری می‌شود و آیا امکانات خاصی در اختیار او قرار گرفته است یا خیر؟ گفت: خیر. او مانند دیگر افراد در بند عمومی است. وی در پاسخ به این سوال که آیا رحیمی و محکومان پرونده بیمه در یک بند هستند یا خیر؟ گفت: خیر اما ایشان در بند عمومی مربوط به محکومان مالی نگهداری می‌شود و از امکانات خاصی هم برخوردار نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بازدید نمایندگان از زندان‌ها صرفا به اوین محدود می‌شود؟ گفت: ما به نمایندگان محترم کمیسیون قضایی که متقاضی بودند پیشنهاد دادیم از هر زندانی که مایلند بازدید کنند منتها خودشان به دلیل اینکه زمان بررسی بودجه در مجلس بود تشخیص دادند به جهت نزدیکتر بودن اوین از این زندان بازدید کنند. وی در پاسخ به اینکه آیا از زندان‌های دیگر مانند قزلحصار نیز بازدید خواهد شد؟ گفت: ما آمادگی برای پذیرش در زندان‌های دیگر هم داریم کما اینکه در لرستان نیز به اتفاق رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از مجموعه زندان‌های این استان بازدید کردیم.


اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------