آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

روح الامینی: برای برگزاری دادگاه کهریزک روزشماری می کنیم



روح الامینی: برای برگزاری دادگاه کهریزک روزشماری می کنیم

در هفته قوه قضائیه که در مشهد برگزار شد بنده گلایه هر سه خانواده را درباره این پرونده به خدمت رهبر معظم انقلاب و مسئولان بلندپایه قوه قضائیه اعلام کردم.

پدر یکی از کشته‌شدگان حادثه کهریزک گفت: روزشماری می کنیم تا زمان رسیدگی به پرونده این قربانیان آغاز شود.

به گزارش مهر، عبدالحسین روح الامینی شب گذشته در حاشیه مراسم سومین سالگرد قربانیان حادثه کهریزک در مسجد نور برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزشماری می کنیم تا زمان رسیدگی به پرونده این قربانیان آغاز شود درخصوص پیگیری های صورت گرفته در پرونده کهریزک گفت: در هفته قوه قضائیه که در مشهد برگزار شد بنده گلایه هر سه خانواده را درباره این پرونده به خدمت رهبر معظم انقلاب و مسئولان بلندپایه قوه قضائیه اعلام کردم.

وی در پاسخ به این سئوال که اظهارات محسنی اژه ای دادستان کل کشور مبنی بر قرار داشتن پرونده مرتضوی در وضعیت ابهام را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: در این مورد باید از خود وی سئوال کنید. بنده اظهارنظر نمی کنم.

روح الامینی همچنین درباره اینکه دیدار با مسئولان قوه قضائیه را چگونه دیدید و با چه افرادی دیدار داشتید؟ گفت: مسئولان بلند پایه قوه قضائیه بشارت دادند که این پرونده را رسیدگی می کنند و ما امیدواریم که هر چه زودتر دادگاه برگزار شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------