آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

دردسرهای شکار فیل برای پادشاه اسپانیا همچنان ادامه دارد



برکناری از ریاست افتخاری صندوق جهانی حیات وحش

دردسرهای شکار فیل برای پادشاه اسپانیا همچنان ادامه دارد

گفتنی است در جریان سفر کارلوس به آفریقا عکسی از وی در رسانه ها منتشر شد که وی را تفنگ به دست و بالای سر پیکر یک فیل شکار شده نشان می داد.پادشاه اسپانیا از ریاست صندوق جهانی حیات وحش که یک سازمان غیر دولتی مدافع محیط زیست و تنوع جانوری است ، کنار گذاشته شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش عصر ایران سازمان غیر دولتی صندوق جهانی حیات وحش اسپانیا، خوان کارلوس، پادشاه این کشور را به خاطر سفر به آفریقا برای شکار فیل از ریاست افتخاری خود خلع کرده است.

اعضای شاخه اسپانیایی صندوق جهانی حیات وحش با اکثریت قاطع آرا ( 94 درصد ) به حذف کرسی افتخاری پادشاه اسپانیا رای دادند و اعلام کردند که شرکت خوان کارلوس در این شکار با اهداف این سازمان سازگار نیست.

گفتنی است در جریان سفر کارلوس به آفریقا عکسی از وی در رسانه ها منتشر شد که وی را تفنگ به دست و  کنار پیکر یک فیل شکار شده نشان می داد.

سفر ماه آوریل خوان کارلوس به آفریقا برای شکار فیل در زمانی که کشورش با بحران عظیم اقتصادی دست به گریبان بود ، انتقادات زیادی را متوجه وی کرد که در نهایت پادشاه مجبور به عذرخواهی از مردم شد.

وی در جریان این سفر حتی ران پایش نیز شکست و با پای شکسته مجبور به بازگشت به اسپانیا شد و مدتی را در بیمارستان بستری بود.

این برکناری پس از آن صورت گرفت که 85 هزار نفر با امضای طوماری در اینترنت، خواستار استعفای او از ریاست این صندوق جهانی شده بودند. پس از امضای این تومار 94 درصد از اعضای اسپانیایی صندوق جهانی حیات وحش به حذف کرسی ریاست افتخاری خوان کارلوس رای دادند.

خوان کارلوس هفته گذشته برای ترمیم وجهه به شدت آسیب دیده خود در افکار عمومی اعلام کرد که همگام با طرح ریاضت اقتصادی دولت از حقوق ماهانه خود 7 درصد می کاهد./عصرایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------