آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طراحان گشت ارشاد در خانه‌های سازمانی و ایزوله زندگی می‌کنند!

اعتمادآنلاین | علی قلهکی، فعال رسانه‌ای نوشت: ‌برآوردم این است که طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد (طرح نور) عموما افرادی هستند که در شهرک‌های…

اسم خود را گذاشته‌اید "خادم‌الحرمین"، آخر این چه خدمتی است که این چنین رذیلانه با آن دو ایرانی برخورد می کنید؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


امام جمعه موقت تهران خطاب به عربستان سعودی:
اسم خود را گذاشته‌اید "خادم‌الحرمین"، آخر این چه خدمتی است که این چنین رذیلانه با آن دو ایرانی برخورد می کنید؟ / حادثه فرودگاه جده برای غیرت ایرانی تلخ است

این آخرین اهانت آنان نیست، خطبای مسجدالحرام و مسجدالنبی هر جمعه به تشیع و ایران اسلامی اهانت می کنند، نمی گذارند زائران ما در بقیع زیارتنامه بخوانند و به روحانیون کاروان ما اهانت می کنند.

خطیب نمازجمعه تهران گفت: مسئولان مراقب بدعهدی طرف مقابل باشند؛ مذاکره‌کنندگان ما زیر بار لغو تحریم‌ها پس از ۶ ماه و یک سال نخواهند رفت.

 حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره)، گفت: خودم و شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم.

وی افزود:‌ امروز روز ولادت امام راحل عظیم‌الشأن است، ما یاد و خاطره این بزرگ مرد را گرامی می داریم، حاکمیت اسلام و عزت و استقلال این کشور و بیداری اسلامی در جهان مدیون امام راحل(ره) است، یاد این بزرگ را گرامی می‌داریم  و از خداوند طلب علو درجات برای ایشان را داریم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" اشاره و تأکید کرد: نامگذاری سال توسط  مقام معظم رهبری، " دولت و ملت، همدلی و همزبانی، رهبری شایسته بحث فراوان است، این نامگذاری‌ها حاصل یک کار کارشناسی عمیق و گسترده است، به خصوص با شرح و توضیحی که ایشان در روز اول سال در آستان مقدس امام رضا(ع) دارند. فقط این را گفتم که به رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه ملی بگویم که این رهنودهای اول سال حضرت آقا، رهنمودهای راهبردی است که اینها را نباید دست‌کم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین درباره سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مذاکرات هسته‌ای و بیانیه لوزان، گفت: رهنودهای بسیار روشن‌گرانه مقام معظم رهبری را روز گذشته همه دیدیم و شنیدیم، موضع نظام به صورت شفاف توسط ایشان بیان شد، خدا را شاکریم که ضمام امور این امت را به دست فقیهی این چنین قرار داده است، به لطف خدا کشور با دین و حکمت به زیبایی اداره می‌شود.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب در رابطه با بیانیه لوزان فرمودند که "من نه موضع موافق و نه مخالف دارم، هنوز چیزی اتفاق نیافتاده است، مسئولان گفته‌اند که چرکنویسی بیشتر نیست"؛ بر این اساس چیزی که نه به بار و نه به دار است، تبریک و تهنیت هم ندارد. برخی از ذوق‌زدگی‌ها چه بسا به زیان خودِ مذاکره‌کنند‌گان هم باشد و سبب سوء‌استفاده دشمن خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی تبریک گفتن‌ها و ذوق‌زدگی‌ها به ضرر تیم مذاکره‌کننده است، افزود: رهبر معظم انقلاب راهبرد کلی و خطوط قرمز مذاکرات را تعیین می‌کنند، بنابراین این ادعا که رهبری در جریان ریز مذاکرات هستند درست نیست.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران همچنین با تأکید بر اینکه در چنین مسئله مهمی(مذاکرات هسته‌ای) باید به منتقدان اجازه اظهارنظر داد، اظهار داشت: هنوز جوهر بیانیه لوزان خشک نشده، اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید وضع کرده است!

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ادامه داد: مسئولان مراقب بدعهدی طرف مقابل باشند؛ مذاکره‌کنندگان ما زیر بار لغو تحریم‌ها پس از 6 ماه و یک سال نخواهند رفت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به تجاوز عربستان سعودی به مردم یمن اشاره کرد و گفت: عربستان به نیابت از صهیونیست‌ها به دنبال ویران کردن یمن است و این جنگ، یک جنگ نیابتی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه، تصریح کرد: نفرت مردم یمن از رژیم سعودی روزبه روز بیشتر می‌شود، سعودی‌ها بی تردید در یمن شکست می‌خورند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین خطاب به رژیم آل سعود، گفت: تا دیر نشده است،کشتن مظلومان را متوقف کنید. مسئولان عربستان جنایتکار جنگی هستند.

وی افزود: حادثه فرودگاه جده برای غیرت ایرانی تلخ و برای مسئولان سعودی شرم آور بود. اسم خود را گذاشته‌اید "خادم‌الحرمین"، این چه خدمتی است که آمدید زائری که از زیارت خانه خدا و حرم نبودی برگشته است این چنین رذیلانه با او برخورد می کنید.

وی گفت: از ساعت نخست این ماجرا، مسئولان به ویژه در بعثه مقام معظم رهبری در جریان قرار گرفتند و به وظایفشان عمل کردند.

امام جمعه موقت تهران افزود: این آخرین اهانت آنان نیست، خطبای مسجدالحرام و مسجدالنبی هر جمعه به تشیع و ایران اسلامی اهانت می کنند، نمی گذارند زائران ما در بقیع زیارتنامه بخوانند و به روحانیون کاروان ما اهانت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در پایان هشدار داد: ما در روزهای آینده منتظریم شاهد اشد مجازات برای این اراذل و اوباش باشیم وگرنه از نظام، دولت و مجلس شورای اسلامی انتظار برخورد قاطع با این دولت سرکش داریم.
اخبار سیاسی - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------