آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

نوبخت از بررسی مذاکرات هسته ای و جمع بندی مناسب آن در نشست دولت و مجلس خبر داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی دولت گفت: در نشست مشترک دولت و مجلس، ضمن این که مباحث مختلفی مطرح شد، موضوع هسته ای و تلاش در جهت جمع بندی مناسب مذاکرات هسته ای نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت پس از نشست مشترک دولت و مجلس، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که 'مهمترین نکته کاربردی که در این جلسه مطرح شد، چیست؟ افزود: در این نشست، موضوع هسته ای و تلاش در جهت جمع بندی مناسب مذاکرات هسته ای به نحوی که هم بتوانیم استیفای حقوق ملی را داشته باشیم و هم بسترهای لازم را برای توسعه کشور، اشتغال، تولید و کاهش تورم فراهم کنیم، مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: همه دوستان در این جلسه رایزنی می کردند که به چه نحو می توان در چند ماه باقیمانده برای تقریر و توافقی که به صورت جزییات انجام می شود، هم منافع ملی را در جهت حقوق هسته ای داشته باشیم و هم هر چه سریعتر انتظارات مردم را در جهت توسعه اقتصادی فراهم کنیم.

سخنگوی دولت در ارتباط با این جلسه افزود: در جهت همفکری و رایزنی مشترک بین دولت و مجلس، هر از گاهی جلساتی میان نمایندگان و اعضای هیات وزیران تشکیل می شود.

وی افزود: میزبانی جلسه امروز با هیات دولت بود که دراین راستا از نمایندگان مجلس دعوت شد که با حضورشان در این جلسه نظراتشان را اعلام کنند و در تکمیل سخنان آنها هم رییس مجلس و هم رییس جمهوری دیدگاه هایشان را در زمینه سیاست هایی را که باید در سال 94 مورد توجه قرار گیرد، مطرح کردند.

سخنگوی دولت با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، گفت: مجلس نمادی از نمایندگی مردم است و برای این که این وحدت و همدلی تعیین داشته باشد، لازم بود در جلسه ای مشترک با نمایندگان مردم بسترهای همدلی و همزبانی بین ملت و دولت فراهم شود.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز مطالبی امیدبخش از سوی نمایندگان و رییس جمهوری به نمایندگی از دولت، طرح شد.

پنجمین جلسه مشترک قوای مجریه و مقننه در دوره دولت یازدهم، عصر امروز (یکشنبه) در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

اخبار سیاسی -ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------