آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

واکنش نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان به تهدید سیدحسن خمینی از سوی تندروها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امام جمعه گرگان در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر، ضمن اظهار علاقه و ارادت مردم استان گلستان به بیت امام به ویژه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، گفت: متاسفانه در هفته گذشته مطالبی در برخی از سایت ها منتشر شدند که بی انصافی در حق بیت امام خمینی (س) و بی توجهی به آنهاست.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی با ابراز تاسف از انتشار این مطالب در سطح ملی، افزود: با وجود اینکه مردم ایران نسبت به اینگونه مسائل آگاهی دارند، اما لازم می دانم مطالبی را برای روشن تر شدن ذهن مردم، بیان کنم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران که دنیا را متوجه خود کرد و دوست و دشمن را در برابر خود به تعظیم درآورد، میراث امام خمینی (س) است و همه آنهایی که با پیامدها و آثار مثبت این انقلاب آگاه هستند، امام (س) و بیت ایشان را از جان و دل دوست دارند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: از همه سزاوارتر به وابستگی و پایبندی به انقلاب اسلامی، بیت امام خمینی (س) و فرزندان ایشان هستند.

وی با اشاره به نقش مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بعد از آن، توضیح داد: وی تمام عمر خود را وقف ارادت و خدمت به امام (س) در قم و نجف کرد و بعد از پیروزی انقلاب نیز با تمام وجود، خادم امام خمینی (س) و مرید ایشان بود و امام راحل هم بارها به این موضوع اشاره داشت که نشان دهنده اعتماد ایشان به حاج سید احمد آقا بود.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: بعد از ارتحال امام (س) نیز نقش حاج سید احمد آقا در حمایت از رهبری آیت الله خامنه ای و دفاع از مسأله ولایت فقیه که محور اساسی در نگاه ایشان بود، مهم به نظر می رسد.

به گفته وی، امروز هم یادگاران و فرزندان حاج سید احمد خمینی (س) به خصوص حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی از شایستگان علمی و انقلابی بوده و جایگاه والایی در حوزه علمیه قم دارند.

خطیب جمعه گرگان ادامه داد: حاج سید حسن آقا از برجستگان حوزه و مدرس درس خارج فقه اصول است که از این نظر، مایه امید ملت ایران است و خوشبختانه، چراغی که امام خمینی (س) روشن کرد، خاموش نشد.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی براساس همان مشی و مبنای فکری مرحوم سید احمد آقا عمل می کند و مقام معظم رهبری نیز عنایت ویژه ای به ایشان دارد و ایشان هم متقابلا به رهبر انقلاب، علاقه داشته و تمام با وجود حامی معظم له هستند.

وی افزود: بیت امام خمینی (س) با تمام وجود در خدمت انقلاب هستند و از پیشرفت و تعالی نظام، پشتیبانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان اظهار داشت: ملت ایران و مردم شیعه و سنی استان گلستان، طبق وظیفه دینی و شرعی خود به بیت امام خمینی (س) و فرزندان ایشان، علاقه مند هستند.

آیت الله نورمفیدی گفت: با توجه به ارادت مردم استان گلستان به امام خمینی (س) و انتشار مطالبی علیه بیت ایشان، خواستم به ملت ایران بگویم که ذهنیت منفی در آنها ایجاد نشود و در استان گلستان، خبری از این تندوری ها نیست.

وی ادامه داد: اینگونه مطالب که قابل اعتنا نیستند، متاسفانه در سطح ملی انعکاس پیدا کرد و موجب شد دشمنان نظام در خارج از کشور، خوشحال شوند و درصدد ایجاد اختلاف بین مردم استان برآیند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه اقوام استان گلستان نسبت به امام (س) و بیت ایشان به خصوص حاج سید حسن خمینی ارادت دارند.

آیت الله نورمفیدی گفت: پروردگارا کسانی را که گاهی اوقات، اقدامات تفرقه انگیز انجام می دهند، هدایت کند.

اخبار سیاسی - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------