آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

خالی‌كردن دل ملت ایران آرزوی ما دلواپسان است!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دستاورد تيم قبلي در مذاكرات چه بوده است؟
خالی‌كردن دل ملت ایران آرزوی ما دلواپسان است!

...به راستي علت اين همه هياهو، جنجال و تندروي در مقابل سكوت و مظلوميت تيم مذاكره كننده چيست؟ آيا واقعاً آنچه كه مي‌گويند و مي‌نويسند و با آن دل مردم را خالي مي‌كنند درست است؟...

هرچه به زمان ضرب الاجل توافق هسته‌اي بيشتر نزديك مي‌شويم حملات همه جانبه به مذاكرات هسته اي و بيانيه لوزان و عملكرد دولت یازدهم بشدت توسط اقليتي دلواپس كه كانديداي آنها در انتخاب سال 1392 با اقبال عمومي مواجه نشد انجام می‌شود.

مدعيان و منتقداني كه نتيجه عملكرد هشت ساله آنها چيزي جزء فقر و فساد و فلاكت براي ملت ايران ارمغاني نداشت از همه روش هاي ممكن و موجود مانند مستندات صدا وسيما گرفته تا رسانه‌ها و سايت هاي متعدد، از ساخت كليپ گرفته تا تريبون هاي عمومي، از دادكشيدن سر وزير امورخارجه گرفته تا نقل‌قول دروغ از معاون او استفاده مي‌كنند و اين كارها را با پشت گرمي و اطمينان از عدم تعقيب و برخورد و بهره مندي از مصونيت‌ها انجام مي‌دهند.

در اين راستا با راست و دروغ بافتن‌ها و تلاش مضاعف براي ارتباط دادن موضوع توافق هسته اي به غيرت و غرور مردم و سو استفاده از احساسات پاک دينی و مذهبی ملت در تلاشند تا هر طور كه شده آنها را نسبت به آنچه كه در حال جريان است دلسرد و نااميد كنند.

به راستي علت اين همه هياهو، جنجال و تندروي در مقابل سكوت و مظلوميت تيم مذاكره كننده چيست؟ آيا واقعاً آنچه كه مي‌گويند و مي‌نويسند و با آن دل مردم را خالي مي‌كنند درست است؟ بررسي آنچه كه در هشت سال حكومت‌داري آنها در زمينه مسائل هسته‌اي اتفاق افتاده است مي‌تواند ميزان درستي و صداقت شان را مشخص كند.

بايكوت رسانه‌اي منتقدان و ممنوعيت هرگونه نقد سياست هسته اي و برخورد امنيتي و قضايي با منتقدان در زمان سعيد جليلي را با ميزان انتقادات، تجمعات اعتراض آميز اعم از قانوني و غير قانوني، توهين و اتهام‌هاي امنيتي به تيم مذاكره‌كننده و طرفداران آنها، برگزاري جلسات مناظره در صدا و سيما و دهها مورد ديگر در اين دو دوره را با هم مقايسه كنيد!

دستاورد تيم قبلي در مذاكرات چه بوده است؟ تيم قبلي در مذاكرات يك كار را خوب انجام ميداد و آن تعيين محل مذاكرات بود. يك روز استانبول، يك روز بغداد و يك روز قزاقستان! با ارائه يك بسته پيشنهادي جهت حل مشكلات جهاني، مشغول مذاكره بودند و ملت شاهد قطعنامه‌ها و تحريم هاي ظالمانه و خانمان سوز بيشتر! ملت هر روز فقيرتر و شايد اورانيوم غني‌تر!

فساد گسترده ناشي از تحريم هاي ظالمانه و كاسبي پر منفعت عده‌اي زالو صفت در همه زمينه هاي زندگي مردم از غذا و دارو گرفته تا نفت و صنعت و..... نتيجه سياست‌هاي هسته‌اي پنهان و ضد منافع ملي تيم قبلي بود. نگاهي به بيانيه تهران و اندك توافقي كه در زمينه مسائل هسته اي با ميانجيگري كشور هاي تركيه و برزيل حاصل شد (كه هيچگاه اجرا نشد) و خوشحالي زايدالوصف دلواپسان نشان مي‌دهد كه اين جماعت فقط و فقط به فكر منافع جناحي هستند تا منافع ملي. جاي تعجب است آنچه را كه در سال‌هاي گذشته خود انجام مي‌دادند امروز براي تيم مذاكره كننده خط قرمز است!

و تاسف‌بارتر اینكه اين جماعت هيچ‌گاه لب به اعتراض نگشود و چشم و گوش بسته از همه تصميمات غلط حمايت كرد تا بشود آنچه كه شد و قصه هزاران غصه مردمان اين سرزمين گرديد اما امروز هر آنچه كه مي‌خواهند مي‌گويند و مي‌نويسند و كسي هم نبايد به آنها از گل بالاتر بگويد!

دستاوردهای دولت در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سلامت را بطور بی‌رحمانه مورد انتقاد قرار داده و با سیاه‌نمایی زایدالوصف و سانسور فعالیت‌های دولت سعی در ناکارآمد جلوه دادن دولت هستند، آزاد شدن میلیاردها دلار ثروت این کشور از دست بیگانگان را به سخره می‌گیرند.... ولی اگر خودشان کوچکترین توفیقی داشته باشند در بوق و کرنا می‌کنند. اینها همه نشان می‌دهد برای این جماعت فقط منافع جناحی مهم است نه منافع ملی.

بعد از تحریر:
جماعت دلواپس در ظاهر انسان های مقید و اهل احکام و عبادات فردی هستند اما در عدم رعایت حقوق دیگران بویژه کسانی که با آنها هم عقیده نیستند بشدت کوتاهی و قصور دارند و ارزشی برای حق الناس قایل نیستند. تهمت زدن، غیبت کردن، دروغ گفتن و... در مرام آنها آزاد است و قبحی برای آن قایل نیستند. شاید با یک نگاه تاریخی بتوان نمونه آنها را در تاریخ صدر اسلام بویژه زمان حکومت حضرت امیرالمومنین علی (ع) مشاهده کرد.


اخبار سیاسی - بهارنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------