آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

تکذیب حرفهای قالیباف از طرف آشنا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 حسام الدین آشنا:منبع موثقی تمام نقل قول ها از قالیباف در مورد مذاکرات هسته ای را تکذیب کرد

حسام الدین آشنا در صفحه گوگل پلاس خود مطلبی در مورد اظهارات اخیر محمد باقر قالیباف شهردار تهران و همچنین صحت این صحبت ها نوشته است او در بخشی از این مطلب آورده "از منبع موثقی جویای صحت این نقلیات شدم ؛ ایشان همه را تکذیب کرد "

متن کامل این یاداشت را می خوانید :

سردار هشت ساله خراسان و شهردار دهساله تهران از زمان کسب دومین دیپلم افتخار در بخش سودای سیمرغ جشنواره انتخابات ‌‌ تا کنون در مورد مذاکرات رفع تحریم‌ها مواضع صریح و صحیحی اتخاذ کرده ‌است ؛ از جمله آنکه:

" بزرگ‌ترین خیانت را کسانی مرتکب می‌شوند که از موضوع مذاکرات هسته‌ای و موضوعات مشابه به عنوان ابزاری برای دوقطبی کردن جامعه استفاده می‌کنند. کسانی که بر این شیپور می‌دمند، قطعا خیر و صلاح این ملت و سرزمین را نمی‌خواهند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند و متأسفانه عده‌ای هم جاهلانه در این دام گرفتار می‌شوند و حتی در بین خانواده‌ها و دوستان نیز به یک طیف صفر و صدی گرایش پیدا می‌کنند و از روی هیجان یا چشم بسته همه‌‌چیز را نفی می‌کنند و یا چشم بسته به به و چه چه می‌کنند و در تقابل با یکدیگر قرار می‌گیرند. خسارت‌های جبران ناپذیری که از این رهگذر نصیب ملت می‌شود بعضا جبران ناپذیر است. " یا در جای دیگر گفته‌اند:"از طرف دیگر هم نباید این طور تصور بشود که هر نوع مذاکره و تعاملی با دنیا مذموم است. ما حرفمان حق است، از گفتن حق و ایستادن پای آن و تعامل با دنیا برای استیفای آن نباید هراسید. برخی گمان می‌کنند که پس‌زدن همه مناسبات پذیرفته‌شده و قواعد تعامل در سطح بین‌المللی، انقلابی‌گری است؛ این‌طور نیست. قبلا هم این مطلب را عرض کرده‌ام که انقلابی‌گری به معنای تجربه‌ستیزی و قاعده‌ستیزی نیست. انقلابی‌گری به معنای انزواطلبی و قطع ارتباط با عالم نیست. بر اساس قواعد مسلم حقوق بین‌الملل، ما حقوقی داریم که باید برای استیفای آن تلاش کنیم و این تلاش در شرایط فعلی نیازمند حضور پررنگ دیپلماتیک است." یا در فرازی دیگر تاکید کرده‌اند که: " بدون شک تحریم، ظالمانه است و باید تلاش کنیم که این تحریم‌ها را بشکنیم. باید تلاش کنیم به افکار عمومی جهانی نشان دهیم که به دنبال جنگ افروزی نیستیم. "


اما در سالگرد انتخابات ریاست جمهوری ، برخی نقل قول‌های بدون سند از ایشان در برخی رسانه‌های خاص منتشر شد که بوی دیگری می داد . از منبع موثقی جویای صحت این نقلیات شدم ؛ ایشان همه را تکذیب کرد و تصریح کرد که مواضع شهردار در قبال مسائل ملی تغییری نکرده است. خدا را شکر می‌کنم که مسیر مستقیم اقتدار و اعتدال برای اعتلای کشور هنوز هم بلند‌ترین صدا در ایران اسلامی است .

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------