آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

طرح نادرست مسائل٬ ذائقه همه را در روز بدرقه شهدا تلخ کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در شرایطی که شاهد بودیم که اتفاقی بیاد ماندنی در تاریخ کشور رقم خورد، متاسفانه برخی با طرح بعضی مسائل که در راستای توصیه مقام معظم رهبری برای وحدت قرار نمی‌گیرد٬ عمل کردند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص توهین یکی از مداحان حاضر در مراسم تشییع پیکر شهدای غواض به روسای جمهور و مجلس گفت: وقتی در مقابل دکه روزنامه‌فروشی٬ تیتر جراید را مرور می‌کردم، همه روزنامه‌ها رنگ و بوی شهدای مظلوم غواص را به خود گرفته بودند و از اینکه روزنامه‌ای شهدا را به چپ و راست٬ یا اصولگرا و اصلاح‌طلب وصل کند٬ یا کاری که آن مداح روز بدرقه شهدا انجام داد، خبری نبود.

وی ادامه داد: در رسانه‌ها از عشق، پاکبازی، فداکاری، کربلایی شدن و ایثار آنها سخن گفته شده بود که مردم با حضور خود٬ از نقش برجسته آنها قدردانی کرده بودند.

دبیرکل حزب ایران زمین با اشاره به اقدامات برخی از گروه‌ها برای مصادره به مطلوب و جناحی کردن مراسم بدرقه شهدا اظهار داشت: در چنین شرایطی که دیروز شاهد بودیم که این پدیده ماندگار و بیاد ماندنی در تاریخ کشور رقم خورد، متاسفانه برخی با طرح نادرست بعضی از مسائل که اصلا قابل توجیه نیست و در راستای توصیه مقام معظم رهبری برای همدلی و وحدت نیز قرار نمی‌گیرد، ذائقه مردم را تلخ کردند.

رئوفیان افزود: تعجب می‌کنم چرا در این مراسم و همایش‌های عظیم و حضور پر افتخار مردم عزیز٬ از کسانی که حرمت نگه می‌دارند و همه مردم را صاحب این روز می‌دانند، دعوت نمی‌شود که حاضر شوند؟ آنچه اتفاق می‌افتد این است که کسانی صاحب تربیون می‌شوند که فکر می‌کنند فقط خود صاحب این افتخارها هستند و دیگران را به باد شماتت و سرزنش قرار می‌گیرند.

این فعال سیاسی اصولگرا با یادآوری اینکه باید در شرایط کنونی به سمت همدلی و وحدت پیش رفت، تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی و به خصوص زمانی که ما در روزهای حساس و مهم مذاکرات هستیم و باید همه حمایت کنند، اینگونه موضع‌گیری‌ها نباید در اینگونه مراسم‌ بیان شود٬ چراکه این دست مراسم‌٬ حرکتی ملی و دینی و در راستای تحکیم مبانی نظام و پاسداشت شهداست و نباید به مسئولان نظام اهانتی صورت گیرد.

رئوفیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم تعضیف و تخریب مسئولان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم با توجه به فرارسیدن ماه رمضان که ماه بهار دلهاست، این روند تخریب و توهین پایان یابد و روند همدلی و همزبانی میان ایران مردم و حاکمیت ایجاد شود.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------