آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

شناسایی برخی اخلالگران سخنرانی روحانی / استانداری مسئول پیگیری توهین به مقامات در مراسم تشییع شهدا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی وزارت کشور گفت: برخی از اخلالگران مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در حرم امام‌خمینی(ره) شناسایی شده‌اند.

حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در شب سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تلاش عده‌ای برای برهم زدن مراسم سخنرانی وی گفت: تأمین امنیت محدوده داخلی حرم حضرت امام خمینی(ره) بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی به‌عهده سپاه پاسداران است.

وی افزود: دوربین‌های داخل حرم در اختیار سپاه است و برادران ما در سپاه به این موضوع رسیدگی می‌کنند و به‌حسب آنچه بنده از معاون امنیتی وزارت کشور سؤال کردم، گفتند که این موضوع در دست رسیدگی است و برخی‌ها شناسایی شده‌اند.

سخنگوی وزارت کشور همچنین درباره آخرین آمار از استعفای مدیران دولتی برای حضور در انتخابات مجلس گفت: آمار دقیق استعفادهندگان روزهای آینده منتشر می‌شود.

 

-----------------------

استانداری مسئول پیگیری توهین به مقامات در مراسم تشییع شهدا

یک مقام آگاه در وزارت کشور گفت: پس از توهینی که به مقامات بویژه روسای قوای مجریه و مقننه در مراسم تشییع پیکر شهدا در روز چهارشنبه گذشته از سوی عده ای صورت گرفت، پرونده این موضوع برای پیگیری به استانداری تهران ارجاع شد.

این منبع آگاه در گفت و گو با جماران، درباره توهین به مسئولان نظام در مراسم تشیع پیکر شهدا و اینکه موضوع از سوی وزارت کشور پیگیری خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: اقدامات لازم در این خصوص پس از انجام بررسی و پیگیری های لازم از سوی مراجع ذیصلاح انجام خواهد شد.

وی در عین حال افزود: پرونده توهین به رییس مجلس و رییس جمهور در مراسم تشییع پیکر شهدا در حال حاضر ارتباطی به وزارت کشور ندارد و برای انجام بررسی ها و اقدامات لازم به استانداری تهران واگذار شده است.

این مقام آگاه در پاسخ به این سئوال که نتیجه اقدامات استانداری چه زمانی مشخص و اعلام خواهد شد؟، تاکید کرد: استانداری تهران مسئولیت رسیدگی به پرونده توهین به مقامات در مراسم تشییع پیکر شهدا را عهده دار شده است و پس از انجام بررسی های لازم در این خصوص اظهار نظر خواهد کرد.

اخبار سیاسی - تسنیم،جماران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------