آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

واکنش به "دولت در سایه" احمدی‌نژاد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دستیار ارشد محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در پایان تصریح کرد: به اذن خدا مردم عزیز کشورمان فعالانه در انتخابات مجلس نمایندگان خود را انتخاب و روانه خانه ملت خواهند کرد.

 اخبار مربوط به فعالیت‌های انتخاباتی دولت مردان دهم اخیرا در رسانه‌ها بازتاب وسیعی داشته است.

در آخرین خبر مربوط به فعالیت‌های انتخاباتی اعضای دولت دهم، برخی از رسانه‌ها از  احکام جدید محمود احمدی‌نژاد برای 29 نفر به عنوان "دولت در سایه" خبر داده‌اند.

این رسانه‌ها حتی اسامی اعضای دولت در سایه که از سوی محمود احمدی‌نژاد منصوب شده‌اند را معرفی کرده‌اند که از جمله آنها سیدمجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم است که طبق خبر این رسانه‌ها در دولت در سایه احمدی‌نژاد مسئولیت "حوزه نهاد ریاست‌جمهوری و ارتباطات مردمی" را کسب کرده است.

سیدمجتبی ثمره هاشمی دستیار ارشد محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌ها از تشکیل دولت در سایه از سوی آقای احمدی‌نژاد خبر می‌دهند. آیا این خبر صحت دارد؟ گفت: این خبر از اساس کذب است و جای تأسف دارد که حجم عملیات روانی علیه دولت‌های نهم و دهم در این روزها افزایش چشمگیری یافته است.

وی افزود: معلوم نیست که هدف این‌گونه خبرسازی‌های کذب و انتشار آن چیست.

از ثمره هاشمی از برخی خبرها مبنی بر برنامه‌ریزی جهت معرفی و حمایت از نامزدهای خاص برای شرکت در انتخابات مجلس از سوی آقای احمدی‌نژاد سوال کردیم که ثمره هاشمی پاسخ داد: همان‌طور که قبلا گفته شد آقای دکتر احمدی‌نژاد هیچ‌گونه برنامه‌ریزی برای حضور یا معرفی نامزد جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد، هر چند که مطابق قانون افراد می‌توانند در این امر مهم فعالیت کنند.

دستیار ارشد محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در پایان تصریح کرد: به اذن خدا مردم عزیز کشورمان فعالانه در انتخابات مجلس نمایندگان خود را انتخاب و روانه خانه ملت خواهند کرد.

 

اخبار سیاسی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------