آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

یکی از معاونین رئیس جمهور سابق پرونده آشکاری به واسطه تحقیق و تفحص مجلس دارد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که یکی از معاونین رئیس جمهور سابق پرونده آشکاری به واسطه تحقیق و تفحص صورت گرفته از سوی مجلس دارد گفت: البته تا کنون فردی بازداشت نشده است.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه امشب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در خصوص آزادی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر گفت: این فرد مجدد بازداشت شد، نباید به اینها مرخصی دهیم، اگر چنان مسئولان احساس کنند فرد برای مدت موقت لازمه بره بیرون آیا وقتی رفت دست به کاری نمی زند.


وی افزود: ما نهایت تلاشمان این است که موردهای خطرناک بیرون نروند و در این مورد مشخص هم در حال حاضر اطلاع ندارم که چرا این فرد از زندان بیرون رفته است اما حتما به جهات مشخصی بیرون رفته است.


معاون اول قوه قضاییه گفت: در خصوص مواد مخدر مثل هرویین و کراک که جرمش سنگین است آیا اگر فرد متهم برایش مشکلی پیش بیاید نمی تواند به مرخصی برود؟ قبول داریم باید دقت شود اما گاهی هم ممکن است مواردی از دست در برود.

اژه‌ای درباره برخورد با افراد بلندپایه گفت: ما سراغ برخی از مسئولان متخلف رفتیم اما گاهی جمع‌آوری ادله سخت می‌شود، ما همان زمان که این فرد تخلف کرده بودند و مسئولیت بالایی در قوه مجریه داشت به سراغش رفتیم اما نهایتا تا زمانی که ادله جمع شده و پرونده رسیدگی شده زمان برده است.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: من نمی‌گویم فشارها تاثیر نداشته اما مهم این است که قوه در برابر این فشارها تسلیم نشده، قوه مصمم است بدون تبعیض با مجرمین برخورد کند.

وی در خصوص بازداشت معاون رئیس جمهور سابق گفت: امروز تا جایی که یادم است در مرقد امام خبرنگاری از دو نفر اسم برد که بازداشت شده اند که من گفتم نه بازداشت نشده است البته یک نفر از این افراد پرونده آشکاری داشته که به واسطه تحقیق و تفحص مجلس گشوده شده است و دیگری هم در دست رسیدگی است.

 

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------