آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

اصلاح‌طلبان با یک لیست مشترک وارد انتخابات مجلس می‌شوند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی گفت: اصلاح طلبان با یک لیست مشترک به صحنه خواهند آمد تا از تشتت افکار عمومی در انتخاب نهایی ممانعت به عمل آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب­‌ نیا در گفت‌وگو با ایلنا٬ با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی شورای هماهنگی اصلاحات و جلسات کمیته انتخابات، گفت: این جلسات هر یکشنبه با حضور تمام اعضا برگزار می­‌شود که به صورت نوبتی یک هفته به جلسه شورای هماهنگی و یک هفته نیز به جلسه کمیته انتخابات اختصاص دارد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: در ادامه برگزاری سلسله جلسات شورای هماهنگی اصلاحات و کمیته انتخابات،‌ جلسه شورای هماهنگی نیز برگزار شد.

وی در تشریح آخرین وضعیت اصلاح‌­طلبان برای حضور قدرتمند در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آن­چه اصلاح‌­طلبان در نظر دارند٬ انسجام و اتحاد جبهه اصلاحات است. دراین راستا اصلاح طلبان با ارائه یک لیست مشترک به انتخابات خواهند آمد تا از تشتت افکار عمومی در انتخاب نهایی ممانعت به عمل آید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه خاطرنشان کرد: بی‌­شک جریان اصلاحات برای جذب آرای مردمی مشکلی ندارد و فکر می‌­کنیم با اقبال بیشتری نسبت به طرف مقابل روبرو خواهیم شد٬ اما تنها مشکل پیش روی مسئله احراز صلاحیت‌­هاست که وضعیت آن مشخص نیست.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با اشاره به فعالیت­‌های جدی این حزب در انتخابات مجلس گفت: خوشبختانه امروز تمام بزرگان اصلاحات به این نتیجه رسیده‌­اند که احزاب را فعال کنند و تصمیم­‌گیری را برعهده خود احزاب بگذارند و شواری هماهنگی تنها نقش نظارتی خواهد داشت.

منتجب‌­نیا با اشاره به جلسه روز سه­‌شنبه هفته اخیر با حضور رئیس دولت اصلاحات،‌ یادآور شد: ایشان تاکید ویژه‌­ای بر لزوم فعالیت احزاب داشتند و اعلام کردند نه شورای هماهنگی اصلاحات و نه کمیته انتخابات و نه خودشان نباید در امور و فعالیت احزاب دخالت کنند.

وی افزود: رئیس دولت اصلاحات موکداً خواستار عدم دخالت مسئولان از تهران در فعالیت­‌های احزاب در شهرستان­‌ها شد٬ که این رویکرد شایسته تقدیر است.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان تصریح کرد: با وجود آن­که نسبت به تصمیم ممنوعیت رسانه‌­ای اعمال شده علیه لیدر جریان اصلاحات گلایه داریم٬ اما این مسئله همچون سال 92 در عملکرد انتخاباتی اصلاح‌­طلبان خللی ایجاد نخواهد کرد٬ زیرا تا زمانی که شخصیتی جایگاهی مستحکم میان مردم داشته باشد، نیازی به پایگاه رسانه‌­ای نیست.


اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------