آخرین اخبار سیاسی

معین الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

معین الدین سعیدی: کودکان کار و نحیف شدن سفره های مردم مهمتر از بگیر و ببندهای حجاب نیست؟

نماینده مردم چابهار، ضمن انتقاد از وضعیت فعلی کنترل حجاب در خیابان ها، تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب باید به رویکرد امامین انقلاب رجوع…

ناطق نوری: شکسته‌ شدن وحدت و همدلی عامل بدبختی است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب با تأکید بر لزوم عبرت‌گیری از پیشینیان به سرنوشت قوم بنی‌اسرائیل تأکید کرد و گفت: شکسته‌ شدن وحدت و همدلی، عامل بدبختی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری سه‌شنبه‌شب در آیین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان که با حضور پرشور عاشقان آل‌الله، معاون اول رئیس جمهور و شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) به پیشگاه امام عصر (عج) اظهار داشت: شکسته‌شدن وحدت همدلی عامل بدبختی است.

وی، شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را به ملت خداجوی ایران اسلامی و عزاداران آن بزرگوار و شب زند‌ه‌داران تسلیت گفت و از خداوند بزرگ برای امام راحل، شهدا علو درجات را خواستار شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با سرنوشت انسان‌‌ها و خوشبختی و بدبختی آن‌ها سخن به میان آورد و به عزت و ذلت انسان‌ها از منظر قرآن و امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) اشاره کرد.

ناطق نوری، شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را شب قرآن و شب امام علی (ع) دانست و عنوان کرد: هیچ ملت، امت و انسانی بی‌جهت عزیز و بی‌دلیل ذلیل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: آنچه که از قرآن کریم و گفتار معصومین(ع) استفاده می‌شود آن است که عامل اصلی عزت‌ها و ذلت‌ها خود انسان‌ها و خود ملت‌ها هستند.

رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه هیچ ملت و انسانی بی‌جهات بالا نمی‌رود و بی‌دلیل هم سقوط نمی‌کند تبیین کرد: هیچ‌کس بی‌جهت عزیز و بی‌جهت ذلیل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه جهان براساس قانون علت و معلول حاکم است، متذکر شد: علت و معلول بر همه جای دنیا حاکم است.

به گزارش فارس، مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشکوه مردم برگزار شد.

مراسم شب قدر و عزاداری سالروز شهادت اسوه عدالت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) در حرم امام خمینی(ره) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، اعضای بیت شریف امام راحل، مسئولان نظام، علما و روحانیون، شخصیت‌های سیاسی و جمع کثیری از مردم که در صحن حرم و اطراف آن حضور یافته بودند، برگزار شد.

در این مراسم پس از مراسم عزاداری و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نطام به ایراد سخن پرداخت و در پایان مراسم احیاء توسط وی برگزار شد.

آیات سید محمد موسوی بجنوردی و شیخ حسن صانعی، حجج اسلام سید علی خمینی، مرتضی اشراقی، محمدعلی انصاری، سید سراج الدین موسوی، سید محمود دعایی، قدرت الله علیخانی، محمدعلی رحمانی، محمدعلی جماعتی و شخصیتهایی همچون دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مهندس علی اشراقی، حمید انصاری، جواد امام، مهدی خزعلی و ... در مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان در حرم امام حضور داشتند.

 

اخبار سیاسی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------