آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟

رئیسی و دولتش نه‌تنها مسئولیت تصمیم خود در اواخر سال ۱۴۰۱ و اقدامات مجموعه وزارت کشور و دیگر ارکان ذیربط را نمی‌پذیرند، بلکه شبکه های…

نامه سرگشاده اصلاح طلبان بروجرد به استاندار لرستان/ اعتراض به روند انتصابات !!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان بروجرد طی نامه سرگشاده ای به استاندار لرستان ضمن انتقاد از دخالت نمایندگان مجلس از روند انتصابات خطاب به استاندار لرستان گفتند :آیا استاندار محترم مسولیت انفعال به وجود آمده در طرفداران دولت و حامیان صادق اعتدال و امید و مردم امیدوار را به عهده می گیرند؟

 متن این نامه به شرح زیر است:

استاندار محترم استان لرستان جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند
با سلام
در یکی دو سال گذشته و پس از استقرار دولت تدبیر و امید و انتخاب مدیران میانی و استانداران، لرستان به عنوان یکی ازمهدهای تمدن ایران زمین چون همیشه کانون توجه و التفات مردم این خطه بوده است. در دوره اخیر نیز با همه‌ی مظالمی که بر این استان رفته بود همگان چشم انتظار فردی مدیر و قوی که از طرفی به پشتوانه رای مردم خلاها و عقب ماندگی‌ها را جبران کند و از دیگر سو با مردمان صاحب حق و رای بر سر مهر باشد.

هنگامی که قدرت مطابق قواعد موجهی کسب و اعمال شود و همراه با رضایت باشد آن را برحق و مشروع می نامند اما چرا استاندار دولتی که پشتوانه اکثریت جامعه را دارد و مطابق میثاق ملی و قانون اساسی دولت مشروع و قانونی است هیچ نسبتی با منطق آرای عمومی و خواست مردم برقرار نکرده است که در گوشه گوشه استان آنچه بلند است فریاد نارضایتی و یاس و ناامیدی است!؟

چگونه است که رییس این دولت همواره این خواست عمومی مبنی بر تغییر را تکرار می کند ولی استاندار لرستان بیش از دو سال تنها خود را عاجز از تغییر در سطح مدیران کل می داند بلکه در بعضی شهرستانها فرماندارنی انتخاب کرده است که در اوج اقتدار دولت سابق برای معتقدین به جریان اقتدارگرایی میسر نبود.

چه بگوییم که تنها در شهرستان بروجرد چنین اتفاقی نیافتاده است که به عنوان مورد نادر چشم پوشی شود .
اگر جناب استاندار گام اول را محکم و استوار در راستای تغییرات فریاد زده توسط مردم در 24 خرداد 92، برداشته بود اینک جریان پایداری که خود اقلیتی در میان مخالفین دولت است در بروجردو سایر شهرستانها بر مسند مدیریت نبودند، باز هم اتفاقی که در دوران دولت سابق نیافتاده بود .

جناب استاندار محترم حضرتعالی به عنوان مدیریت عالی استان بیش از ما بر این امر واقفید که جریان شکست خورده از رای مردم خیز بلند خود را برای حفظ اکثریت در مجلس از فردای روز انتخابات 24 خرداد 92 آغاز کرد، و توفیق دولت در وجود مجلسی مقتدر و برآمده از رای مردم و همراه دولت است که ساز و کار آن از مسیر انتخابات سالم و قانونمند می گذرد، اما جناب آقای استاندار به همراهی چند نفر از فرمانداران و بخشداران مجری انتخابات اطمینان و اعتماد دارد؟! و به کمک کدام ابزار وظیفه خطیر صیانت از رای مردم را به انجام خواهد رساند؟!!

آیا استاندار محترم مسولیت انفعال به وجود آمده در طرفداران دولت و حامیان صادق اعتدال و امید و مردم امیدوار را به عهده می گیرند؟

جناب آقای بازوند!

اینجانبان به عنوان جمعی از دلسوزان انقلاب نسبت به دخالت غیر قانونی یکی از نمایندگان درانتصاب دوتن از مدیران دولت گذشته درمسند مدیریت آموزش وپرورش واداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان بروجرد طی نامه ها وبیانیه هایی اعتراض خود را مطرح نمودیم که مع الاسف وقعی نهاده نشد!واکنون نیز شاهد انتصاب نابجای دونفر دیگر از مخالفان مشی اعتدالی دولت درسمت های اداره ارشاد اسلامی ودانشگاه پیام نور(بادخالت همان نماینده)هستیم که این رویکرد ها بارقه «تدبیر امید» را به ناامیدی بدل کرده است وجناب عالی به عنوان نماینده ارشد دولت دراستان هیچ اقدامی انجام نمی دهید!

به یقین در این یک سال باقی مانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی جریان مخالف که به خوبی مسلط بر اوضاع سیاسی هستند و استانداری که مرعوب و ناتوان، سرمایه های اجتماعی و سیاسی استان را پراکنده ساخته است نمی تواند مدیریت اقتصادی و سیاسی استان را به سامان برساند و انتخاباتی سالم و بی شائبه را به فرجام رساند. بر دولت مردان است که چاره ای جویند و تدبیری اندیشند که تنها بنام خوش امید و تدبیر نباشد بلکه به صفت هم اینگونه باشد.
شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان شهرستان بروجرد

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------