آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

تخلفات نفتی دولت قبل به دکل خلاصه نمی شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از کشف تخلفات عدیده ای در حوزه های صنعت نفت و گاز خبر داد و گفت: علاوه بر تخلف در خرید دکل‌های نفتی مواردی نیز در خصوص بی انظباطی‌های مالی در معاملات تجهیزات زیرساختی نفت مشهود بوده که ضرورت تحفص از این حوزه را ایجاب می کند.

موید حسینی صدر درگفت و گو با خانه ملت،از کشف تخلفات عدیده ای در حوزه‌های صنعت نفت و گاز خبرداد و گفت: ضرورت تفحص در معاملات صنعت نفت و گاز برای شفاف سازی محل خرج بیت المال ضرورتی است که به زودی در مجلس پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم خوی و چایپاره درمجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه تخلفات گسترده ای درحوزه خریدهای نفتی در دولت قبل رخ داده است،افزود: درحال حاضر نیز بسیاری بسیاری از دکل‌های مفقود شده داریم که در خلال تفحص از صنعت نفت و گاز تکلیف آن ها نیز روشن خواهد شد.

تفحص از صنعت نفت و گاز تکلیف بی انظباطی‌های مالی را روشن می کند
وی ادامه داد: بازگشت پول نفت هایی که به فروش رفته، تجهیزاتی که برای صنعت نفت خریداری شده، تجهیزات حفاری و حتی نفت هایی که با نفتکش فروخته شده از مواردی است که در قالب تحقیق و تفحص از معاملات نفتی باید شفاف سازی شود.

حسینی صدر تاکید کرد: تمام حوزه های مرتبط با نفت و گاز برای شفاف سازی عملکرد ها باید مورد تفحص قرار بگیرند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که بی انظباطی های مالی بسیاری در مسائل نفتی،تجهیزات دریایی و حوزه های مرتبط با نفت بوده که عمدتا مربوط به دولت قبل است و در دولت فعلی نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم این موارد رفع شده یا خیر

 

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------