آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

آیت‌الله‌هاشمی: دنیا بفهمد ایران اهل مذاکره‌است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار رییس، معاونین و جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم حق مردم ایران در مذاکرات تثبیت شود و دنیا بفهمد که ایران اهل مذاکره است و با تهدید نمی توانند به اهداف خود برسند.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به مذاکرات هسته ای به تلاش تیم دیپلماسی ایران اشاره کرد و گفت: آسان نیست که با بزرگان دیپلماتیک 6 کشور دنیا بحث کرد، که خدا را شکر فرزندان ایران از مدت ها قبل مشغول این کار هستند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارائه تحلیلی از چرایی و چگونگی مخالفان داخلی و بعضی از کشورها و رژیم های جعلی، گفت: خیلی سخت نیست که بعضی ها چشم خود را می ببندند و دهان خود را باز می کنند و حرف های تخریبی می گویند.

وی با تشریح اوضاع سیاسی و امنیتی ایران در منطقه و کمک جمهوری اسلامی ایران به همسایگان در جهت تقویت امنیت، گفت: در این شرایط شاهدیم انسان هایی که در زمان مبارزه، با بیان این جمله که جواب خون های جوانان را چه کسی می دهد، مبارزه را تخطئه می کردند، الان آنچنان میدان دار شده اند که انگار از آسمان آمدند و ولایت دیگر آورده اند، حال آنکه در زمان مبارزه، خود را ولایتیون و مبارزه را تلاش برای برافراشتن پرچم ضلالت می دانستند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه این دیدار، با بیان اینکه بخش مهمی از کارهای سازمان تأمین اجتماعی خدمت به بیماران و خانواده های آنها است و با تأکید بر ضرورت تأمین رضایت آنها، گفت: خداپسندانه ترین کار یک انسان کمک به دردمندان است و با گزارشی که رییس سازمان دادند تقریبا سازمان تامین اجتماعی به اهداف ترسیم شده خود دست یافته است.

وی با اشاره به سوابق کارهایی که برای گسترش کمّی و کیفی تأمین اجتماعی در سراسر کشور انجام شده، گفت: یکی از انسانی ترین و اسلامی ترین کارها توجه به نیازمندان و تلاش برای رفع نیازهای آنهاست.

آیت الله هاشمی رفسنجانی سرو کار داشتن با کارگران را که زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند، ویژگی سازمان تأمین اجتماعی توصیف کرد و گفت: هرکس در طول زندگی حق بیمه ای پرداخت کرده، برای بهره برداری از مواهب آن در زمان بازنشستگی حساب باز کرده و نباید حق هیچ انسانی پایمال شود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابزار خرسندی از نقد کردن منابع غیر قابل رویت سازمان تأمین اجتماعی، گفت: اموال سازمان از مصادیق روشن حق الناس است و جای تعجب است که کسانی دست در جیب این سازمان کردند و از حق کارگران جامعه برداشتند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی حفاظت از اموال سازمان تأمین اجتماعی را وظیفه هر مسؤولی دانست و گفت: هر کسی که در این مسیر تلاش می کند، مطمئن باشد که توجه خداوند را به عنوان اجر و ثواب کارهای خویش خواهد داشت.

در ابتدای این مراسم، نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی به ارائه گزارشی از فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی در سال 93 و رویکردهای این سازمان پرداخت و کبریایی رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی نیز گزارشی از برنامه های آتی این سازمان از جمله اجرای طرح نسخه الکترونیک برای بیماران خاص در شش ماه دوم سال به صورت پایلوت ارائه کرد.

اخبار سیاسی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------