آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

رییس دفتر مقام معظم رهبری: تیم مذاکره کننده شجاعانه ایستادگی کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد:ت یم مذاکره کننده هسته ای ایران،شجاعانه ایستادگی کردند.

محمد محمدی گلپایگانی، روز جمعه در آیین بهره برداری از 38مسجد چهارمحال و بختیاری در جمع مدیران استان افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران شجاعانه در برابر قدرت های شیطانی و جنود لشگر ابلیس ایستاد.

به گفته وی،هیچ کس ،جنایاتی که دشمنان ،علیه ملت ایران در چند دهه اخیر داشته، را از یاد نخواهد برد.

وی تاکید کرد:جوانان غیرتمند و سپاهیان و بسیجیان، اجازه نخواهند داد که دوباره پای آمریکا در این کشور باز شود.

به نوشته ایرنا، رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد:مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی طمع آزادی و حریت را چشیده اند و به هیچ عنوان اجازه نفوذ استکبار را نمی دهند.

 محمدی گلپایگانی یادآور شد:کشورهای اروپایی مطیع و گوش به فرمان آمریکا هستند و در شورای امنیت نیز به فرمان آمریکا به طرح 'برجام' رای دادند.

وی تصریح کرد:فقط ایران اسلامی است که توان مقابله با شیطان بزرگ را دارد و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند،ایران هرگز به دنبال جنگ نیست اما اگر آمریکایی ها بخواهند اقدامی کنند، شرمنده و سرافکنده خواهند شد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری،به جنایات آل سعود در یمن نیز اشاره کرد و گفت:مسجد الحرام و مسجد النبی متاسفانه در دست نا اهلان است و امید است امور این مسجد را صالحان در دست گیرند.

آیت الله محمدی گلپایگانی اظهار داشت:مسجد الحرام ،مدفن بسیاری از پیامبران بزرگوار است و حجر الاسود را پیامبر و ائمه اطهار سلام علیها بارها بر آن بوسه زنده اند و باید حرمت مسجد الحرام را نگاه داشت،که متاسفانه افرادی که خود را خادمان حرمین شریفین می دانند،با کفش وارد بیت الله الحرام شده اند.

به گفته وی،جنایات آنان در یمن همانند رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است و هر دو رژیم ، کودکان بی دفاع مسلمانان را می کشند.

وی ،مسجد را از ارکان نظام اسلامی دانست و تاکید کرد:مسجد در نظام اسلامی هم ستاد جنگ،هم دادگستری و هم محل رسیدگی به امور مهم مسلمانان است.

به گفته وی،در طول هشت سال دفاع مقدس نیز ،مساجد نقش ارزنده ای در اعزام ها و بسیج نیروی مردمی برای مقابله با دشمنان داشتند و اکنون نباید مسجد تنها به مکانی برای فاتحه خوانی تبدیل شود ،بلکه باید نقش اصلی خود را ایفا کند.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------