آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

مطهری:مراجع تقلید،نمایش چهره معصومین را حرام نمی دانند/اگراین کار اشکال دارد چرا به تعزیه ایرادی نیست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

علی مطهری ، به وضعیت اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» و مشکلات پیرامون آن اشاره کرد و گفت: اینکه می‌گویند چهره معصوم را نباید نشان دهند به معنای حرمت آن نیست، درواقع این طور نیست که مراجع تقلید گفته باشند نشان دادن چهره معصومین «حرام» است بلکه به دلیل تبعات آن احتیاط می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مراجع می‌گویند ممکن است با تصویر صورت معصومین در فیلم‌ها تصوری نادرست از آن‌ها در ذهن افراد نقش ببندد؛ بنابراین بهتر است چهره معصومین در فیلم‌ها و سریال‌ها نشان داده نشود اما فیلم «رستاخیز» چهره حضرت عباس(ع) را نشان داده است که ایشان هم جزو معصومین نیستند بنابراین نباید مشکلی داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: اگر نشان دادن چهره بزرگان دین و معصومین در فیلم مشکل دارد پس در تعزیه‌ها چنین مشکلی به شکل اعلی دیده می شود؛ اما در طول تاریخ این مشکل احساس نشده و به گمان بنده با توجه به آنکه چهره غیرمعصومین در فیلم «رستاخیز» به تصویر کشیده شده، مشکل مهمی ندارد.

 

اخبار سیاسی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------