آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

رئیس‌جمهور: شرایط لازم برای استفاده از فرصت پساتحریم فراهم شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: مناطق آزاد باید به جای واردات بر توسعه صادرات تمرکز کنند و شرایط لازم برای استفاده از فرصت پساتحریم فراهم شود.

رئیس‌جمهور در یکصد و نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصاد مقاومتی، با تاکید بر ضرورت ادامه روند اصلاحات ساختاری و مبارزه با رانت و مفاسد اداری در مناطق آزاد کشور، خواستار آن شد که مدیریت مناطق آزاد به سرعت شرایط لازم را برای استفاده از فرصت پساتحریم در جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی و گسترش تولید صادرات گرا فراهم کند.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی تشکیل شد، گزارشی از وضعیت مناطق آزاد کشور ارائه گردید و مسایل و مشکلات تجارت و ترانزیت و سیاست های تقویت زمینه های تخصصی هر یک از مناطق و تشویق سرمایه گذاری و تولید در آنها، مورد بررسی قرار گرفت.

روحانی در این جلسه تصریح کرد: مناطق آزاد در کشور باید به جای تمرکز بر واردات، به هدف اولیه تاسیس خود که توسعه صادرات بوده است نزدیک‌تر شوند و برای این کار باید بهترین خدمات تجاری لازم در حوزه خدمات بانک، بیمه و حمل و نقل در سطح استانداردهای بین المللی ارائه شود و زمینه های تولید ارزش افزوده با استفاده از فناوری های پیشرفته و با کمترین بروکراسی فراهم گردد. 

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------