آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

مستنداتی از کارشکنی‌ یک نماینده علیه وزیر/ دولت روحانی خار چشم مفسدان شده



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تهدید به استیضاح وزیر بخاطر مخالفت با سپردن مسئولیت به اقوام نماینده
مستنداتی از کارشکنی‌ یک نماینده علیه وزیر/ دولت روحانی خار چشم مفسدان شده

یک نماینده مجلس گفت: ما مستنداتی داریم که نشان از کارشکنی‌ یکی از نمایندگانی دارد که امروز مخالف جدی ربیعی و دلسوز مردم شده است. این نماینده پیش از این به دلیل اینکه وزیر با درخواست نامعقول با سپردن مسئولیتی مهم در کرمان به یکی از اقوامش مخالفت کرده‌ بود، تهدید به استیضاح ربیعی را مطرح کرده‌ بود.

کمال‌الدین پیرموذن با اشاره به جریان‌سازی معدودی از نمایندگان علیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: کارنامه آقای ربیعی، کارنامه‌ای درخشان است که با میدان دادن به همه منابع انسانی و مدیریتی فکور، پاکدست و کاربلد از میان اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اصول‌گرایان معتدل به‌دست آمده است و همواره توجه ویژه‌ای به ثبات مدیریتی داشته و تنها در یک یا دو مورد، در راستای بهبود وضعیت مدیریتی وزارتخانه تغییراتی جزئی صورت گرفته‌است.


وی افزود: عزل‌ و نصب فله‌ای در وزارت کار و بیان این‌که ۶ مدیر عامل شستا طی ۲ سال برکنار شده‌اند، به ‌هیچ عنوان حقیقت ندارد و بدیهی‌است که کذب محض است. و طرح این مسائل ناشی از توهم‌ها و فرافکنی‌های کسانی است که به دلیل در خطر افتادن منافعشان و بنابر مصالح سیاسی و جناحی این افراد، علیه این وزیر مطرح می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین ضمن تبریک هفته دولت و تاکید بر لزوم همکاری بیشتر مجلس با دولت موفق تدبیر و امید، اضافه کرد: ما اخبار و مستنداتی در اختیارداریم که نشان از کارشکنی‌های یکی از نمایندگانی دارد که امروز به مخالف جدی آقای ربیعی و دلسوز مردم تبدیل شده است. این درحالی است که این نماینده پیش از این نیز به دلیل اینکه وزیر کار با درخواست نامعقول ایشان با سپردن مسئولیتی مهم در استان کرمان به یکی از اقوام این نماینده مخالفت کرده‌ بود، تهدید به استیضاح ربیعی را مطرح کرده‌ بود.

پیرموذن خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس که بنابر مستندات ما در تخلفات گسترده مالی «سعید مرتضوی» در سازمان تامین اجتماعی نقش داشته و حتی مبالغی دریافت کرده‌اند، امروز مدعی پاکدستی شده‌اند. بار دیگر از مسئولان قضایی تقاضا می‌کنم، با برخوردی قاطع اجازه انتشار اسامی این متخلفان را صادر نموده و به تخلف‌های آنان رسیدگی کند.

وی با تاکید بر در اختیار داشتن لیست مسئولانی که با تخلفات مرتضوی در ارتباط بوده‌اند، تصریح کرد: کسانی که امروز دنبال استیضاح وزیر هستد، کسانی‌اند که منافعشان را در خطر می‌بینم. بار‌ها در قالب تذکر قانون اساسی در صحن مجلس خواستار انتشار مسئولان و نمایندگانی شده‌ام که از مرتضوی‌ها و رحیمی‌ها پول گرفته‌اند که متاسفانه تاکنون قوه قضاییه به این درخواست قانونی ما تمکین نکرده‌ است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتماً به یاد دارید، زمانی که دکتر ربیعی برای دریافت رای اعتماد در مجلس حاضر شده‌ بود، شجاعانه اعلام کرد که یکی از نمایندگان خاطی با مراجعه و پیشنهاد رشوه‌ای میلیاردی خواستار قبضه نمودن شرکت شستا از وزیر شده‌ بود و مخالفت و عدم تمکین آقای ربیعی با این درخواست‌ها منجر به افزایش فشارهای امروز به ایشان ازسوی‌‌ همان نمایندگان شده‌ است.

پیرموذن در پایان اعلام کرد: دولت تدبیر و امید را پاکدست‌ترین دولت، و روحانی و جهانگیری و ربیعی را خار چشم مفسدان اقتصادی می‌دانم.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------