آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

واکنش ظریف به ادعاهای جلیلی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

واکنش ظریف به ادعاهای جلیلی:

«اسناد» خلاف نکاتی که به ناحق دوستان مطرح کردند را نشان خواهد داد

اگر سند مربوط به گذشته است، باید دوستانی که در گذشته مذاکره می‌کردند مانند سند آلماتی و سایر اسنادی که ادعا شده حول رفع تمام تحریم‌ها توافق شده ارائه دهند تا ما هم آنها را ببینیم و خوشحال می‌شویم. ناراحت هم می‌شویم از این جهت که چرا از آن فرصت‌ها استفاده نشده است. سندهایی که من دیدم متاسفانه هیچ یک از این ها را ندارد.

وزیر امور خارجه کشورمان از تیم مذاکره کننده سابق هسته‌ای خواست اسناد توافق حول رفع تمام تحریم‌ها در دوره گذشته را ارائه دهند.

محمد جواد ظریف عصر امروز پس از خارج شدن از جلسه کمیسیون ویژه برجام در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر گفت:‌ جلسه خوبی بود و نمایندگان سوالاتی را براساس بحث‌هایی که در کشور وجود دارد مطرح کردند و ما هم در حد توان سعی می‌کنیم به آن پاسخ دهیم. ان‌شاءالله با این جلسات زمینه برای تصمیم جدی مجلس فراهم شود.

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: ما هم در خدمت دوستان مجلسی هستیم و عصبانیتی هم در کار نیست. دوستان سوال می‌پرسند و ما آن را جواب می‌دهیم که هیچ یک با عصبانیت همراه نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که به گفته برخی ازمقامات تیم سابق هسته‌ای اسنادی وجود دارد که باید درمجلس مورد آنها توضیح داده شود، گفت: اگر سند مربوط به گذشته است، باید دوستانی که در گذشته مذاکره می‌کردند مانند سند آلماتی و سایر اسنادی که ادعا شده حول رفع تمام تحریم‌ها توافق شده ارائه دهند تا ما هم آنها را ببینیم و خوشحال می‌شویم. ناراحت هم می‌شویم از این جهت که چرا از آن فرصت‌ها استفاده نشده است. سندهایی که من دیدم متاسفانه هیچ یک از این ها را ندارد.

ظریف با بیان اینکه بخشی از اسنادی که در این دوره مذاکره شده اسناد مربوط میان ایران و آژانس  در مورد برنامه 15 ساله جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این اسناد ارائه و مشخص خواهد شد که برخلاف نکاتی که به ناحق دوستان مطرح کردند غنی سازی صنعتی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------