آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

تکذیب پیوستن افغان‌ها به داعش از راه ایران/ ذوالفقاری: آنها می خواهند...



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تکذیب پیوستن افغان‌ها به داعش از راه ایران/ ذوالفقاری: آنها می خواهند به اروپا بروند

معاون انتظامی وزیر کشور، توضیحاتی را در خصوص تحرکات "پ ک ک " در شمال غرب کشور، تامین امنیت زائران در ایام اربعین، چگونگی اعتبارات مرزها و انسداد آن و دلایل ورود افغان‌ها به کشورمان ارائه کرد.

حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم یادبود پدر فرمانده نیروی انتظامی که بعدازظهر امروز 29 شهریور ماه در مهدیه تهران برگزار شد، درباره این که گفته می‌شود، برخی از افغان‌ها برای پیوستن به داعش وارد کشور ما می‌شوند؟، گفت: چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد و افغا‌ن‌هایی که وارد کشور می‌شوند یا برای کار به کشورمان می‌آیند یا قصد ورود به کشورهای اروپایی را دارند که به طور کلی می‌توان گفت بیش از 99 درصد این افراد برای یافتن کار و مهاجرت وارد کشور می‌شوند و چنین موضوعی به هیچ عنوان صحیح نیست.

به گزارش ایسنا، ذوالفقاری در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره اعتبارات انسداد مرز و تحقق آن خاطرنشان کرد: امسال 127میلیارد تومان برای انسداد مرزها پیش‌بینی شده بود که در حال حاضر در اختیار قراردادن 50 درصد آن موافقت‌های لازم انجام شده و به زودی رقم آن واگذار خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت انسداد مرزها نیز خاطر نشان کرد: انسداد مرزها همچنان ادامه دارد و در بخش‌هایی نیز با همکاری ناجا و سپاه پاسداران عملیات راه‌کشی و انسداد در حال انجام است.

تامین امنیت زائران در اربعین بر عهده پلیس است
معاون انتظامی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره فعالیت قرارگاه اربعین و آخرین تمهیدات در این خصوص گفت:‌ در اربعین امسال تنها وظیفه تامین امنیت زائران را بر عهده داریم و مابقی کارها بر عهده سازمان حج و زیارت است.

وی افزود: ما اعلام آمادگی کردیم که امنیت را بر عهده بگیریم و حتی این پیشنهاد نیز مطرح شد که استانداران ما در ایام اربعین هر کدام مسئولیت بخشی از مناطق عراق را نیز در برعهده بگیرد، ولی در نهایت این وظیفه به سازمان حج و زیارت محول شده است.

ذوالفقاری درباره چگونگی ورود به کشور عراق و اخذ ویزا گفت: متقاضیان برای سفر به عراق می‌بایست ثبت نام کرده و نسبت به دریافت ویزای خود اقدام کنند.

نگرانی از بابت پ ک ک وجود ندارد
وی درباره فعالیت گروهک تروریستی "پ ک ک" در مرزهای شمال غرب کشورمان اظهار کرد: با "پ ک ک" در گذشته درگیری‌های جزئی وجود داشت، اما در حال حاضر نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------