آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ارجحیت اولویت‌های ایدئولوژیک؛ «شنبه» را شکست داد

عضو کمیسیون اجتماعی دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج‌شنبه به جای شنبه را عدم همراهی با یهودیان دانست!.به عقیده بسیاری از صاحبنظران تعطیلی شنبه…

آمانو: پيشرفت هاي مهم در همکاری با ایران



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیرکل آژانس درادامه تاکید کرد : خرسندم که به اطلاع شورای حکام برسانم که پیشرفت مهمی در اجرای نقشه راه حاصل شده است. اجرای نقشه راه وارد مرحله مهمی شده است.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از پایان سفر خود به ایران با ارائه گزارش مختصری به اعضای شورای حکام از پیشرفت های مهم در اجرای نقشه راه خبر داد و ملاقات هایش با مقامات عالیرتبه ایران را سازنده و محتوایی خواند.

یوکیاآمانو در این گزاش خود اشاره کرد که در دیدارهایش با رییس جمهور , رییس سازمان انرژی اتمی, وزیر خارجه و اعضای پارلمان ایران در ارتباط با اجرای نقشه راه و مسائل مرتبط به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک گفت وگو شد.

آمانو همچین در این گزارش خود که پس از پایان نشست شورای حکام برای خبرنگاران نیز قرائت کرد به جلسات کارشناسی و فنی برگزار شده میان ایران و اژانس اشاره کرد و گفت:روند اجرای نقشه راه طبق برنامه زمانبندی شده به پیش رفته است و آژانس ارزیابی نهایی خود را در باره موضوعات باقیمانده را مطابق برنامه, تا اخر سال جاری میلادی به شورای حکام اژانس ارائه خواهد کرد.

وی همچنین به بازدید از پارچین اشاره و تصریح کرد: فعالیت های راستی ازمایی پارچین براساس رویه های استاندارد پادمانی اژانس صورت می گیرد و اطلاعات حاصله از سوی اژانس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آژانس درادامه تاکید کرد : خرسندم که به اطلاع شورای حکام برسانم که پیشرفت مهمی در اجرای نقشه راه حاصل شده است. اجرای نقشه راه وارد مرحله مهمی شده است.

وی افزود: کار بیشتری باقیمانده است که باید انجام گیرد و برای روشن شدن مسائل باقیمانده اساسی می باشد.

 

اخبار سیاست خارجی - صدا و سیما

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------