آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

اجازه ورود هیچ بازرسی به پارچین داده نشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نماینده دائم ایران در آژانس انرژی اتمی گفت: به هیچ بازرسی اجازه ورود به پارچین برای نمونه‌برداری یا نظارت بر نمونه‌برداری را نداده ایم.

رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: با توجه به انتشار خبری  به نقل از رویترز (صهیونیستی- کانادایی) مبنی بر اینکه نمونه‌ها با حضور بازرسان آژانس گرفته شده٬ اول اینکه خبر منتشر شده به نقل از رویترز کاملا تکذیب می‌شود.

نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه داد: ما به هیچ بازرس آژانس اجازه ورود به سایت پارچین برای نمونه‌برداری یا نظارت بر نمونه‌برداری را نداده ایم و  نمونه‌ها را خودمان برداشتیم.

نجفی افزود: این جزو خطوط قرمز است و هیچ بازرسی حق ورود به یک سایت نظامی برای بازرسی را ندارد. ضمن اینکه بازدید آمانو و معاونش هم یک بازدید عمومی و تشریفاتی بود و تجهیزاتی نداشتند؛ حتی گوشی تلفن.

نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد: این بازدید چند دقیقه بیشتر طول نکشید. فقط در همین حد که ببینند آنجا هیچ چیز مشکوکی نیست و ادعاها در مورد آنجا کاملا غلط است.

خاطرنشان می شود آمانو نیز پس از بازگشت به وین گفته بود که نمونه‌برداری از پارچین با نقش‌افرینی ایران بوده است.

 

اخبار سیاسی - ایلنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------