آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

نامه منتشرنشده حجت‌الاسلام دعاگو به روحانی در آخرین روزهای حیات



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 نامه منتشرنشده حجت‌الاسلام دعاگو به روحانی در آخرین روزهای حیات / «ریاست جمهوری شما پاداش خدا به عقلانیت و پایداری هاشمی و همه اعتدال گرایان بود»

حجت‌الاسلام محسن دعاگو، امام جمعه فقید شمیرانات، در آخرین روزهای حیات خود نامه‌ای به رئیس جمهوری نوشت که هیچ گاه مجال انتشار نیافت، اکنون فرزند حجت‌الاسلام دعاگو در اولین سالگرد درگذشت این عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، متن این نامه را که بر روی تخت بیمارستان نگارش شده، منتشر کرده است.

دعاگو در این نامه تاکید کرده است که انتخابات 24 خرداد نشان داد جریانی که با دروغ‌پردازی، حریم‌سوزی و حرمت‌شکنی در عرصه‌‌های فریب‌کاری می‌درخشد و با اجرای پروژه تضعیف و تخریب به قدرت می‌رسد، با طنین نفرت و نفرین از دلها پاک می‌شود و با خشم خدایی و تاریخی ملت روبرو می‌گردد.

متن نامه منتشرنشده حجت‌الاسلام دعاگو به حجت‌الاسلام روحانی، رئیس جمهوری که در اختیار آنا قرار گرفته، به شرح زیر است:

«بسمه تعالی
برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری

 

سلام علیکم

ضمن تبریک سالگرد انتخاب جنابعالی توجه شما را به نکات ذیل جلب می نمایم.

1-تبدیل اعتدال‌گرایی به فرهنگ عمومی و انزوای جریان تندروی و انحراف‌گرایی را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و حضرتعالی تبریک می‌گویم.

2- ریاست جمهوری شما تحقق راستین حماسه سیاسی و پاداش خدا به عقلانیت و پایداری هاشمی رفسنجانی و همه اعتدال گرایان ایران اسلامی بود.

3- استقبال کم‌نظیر ملی از حضرتعالی نمودار پایبندی ملت رشید ایران به اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی به عنوان دو باور دینی و دو ضرورت فرهنگی و اجتماعی است. مردم به گروه‌های سیاسی اتکاء و اعتماد چندانی ندارند و خط‌کشی‌های جناحی و جریانی را نمی‌پسندند.

4- انتخابات 24 خرداد نشان داد جریانی که با دروغ‌پردازی حریم‌سوزی و حرمت‌شکنی در عرصه‌‌های فریب‌کاری می‌درخشد و با اجرای پروژه تضعیف و تخریب به قدرت می‌رسد با طنین نفرت و نفرین از دلها پاک می‌شود و با خشم خدایی و تاریخی ملت روبرو می‌گردد.

چارچوب خدمتگزاری و عزت و اقتدار آفرینی دینداری، میثاق‌گرایی و توجه بنیادی به منافع و مصالح ملی است. هیچ کس در هیچ شرایطی و با هیچ بهانه ای حق ندارد برای توجیه ضعفهایش از آیین مدنی و رهبری دینی هزینه کند.

اطمینان دارم با شناختی که از حضرتعالی وجود دارد دولت تدبیر و امید از گرایش به لیبرالیسم، سکولاریسم و تعرض به ساختار قانون اساسی پاکیزه می‌ماند و از آفرینش و افزایش عزت، اعتبار و اقتدار روز افزون ملی باز نمی‌ایستد.

توفیق کم نظیر نقش آفرینی در حماسه سیاسی ملت و اعتماد شایسته مردم به روحانیت را قدر بدانیم و از همه سرمایه‌های دینی و ملی برای پیشبرد طرح و برنامه‌های رشد و توسعه هماهنگ و همه جانبه بهره‌برداری شایسته نمایید. امیدوارم با تکیه شایسته به میثاقهای دینی و ملی، اطاعت از رهبری و جلب کمک حمایت اقشار ملی در پیشبرد اهداف آرمانی و آرمانهای ارزشی بیش از پیش موفق باشید.
محسن دعاگو»

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش آنا، اخیرا حسین دعاگو فرزند حجت الاسلام دعاگو نامه‌ای پیوست نامه پدرش کرد و آن را به دفتر رئیس جمهوری فرستاد. متن نامه حسین دعاگو به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

برادر گرامی دانشمند متفکر و ادیب فرزانه جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهور -سلام علیکم

احتراماً به پیوست متن نامه نگارش شده توسط مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محسن دعاگو امام جمعه فقید شهرستان شمیرانات و عضو شورای عالی سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور تقدیم می گردد.

لازم به ذکر است متن نگارش شده در دفتر خصوصی ایشان در ایامی که در بیمارستان بستری بودند با قلم شخصی مرحوم به رشته تحریر در آمده است و متاسفانه با رحلت این عالم فقید به ارسال نرسید. لذا به عنوان آخرین یادگاری و آخرین مکتوبات ایشان متن یاد شده به استحضار عالی می‌رسد.

انشاءالله که در سایه توجهات حضرت ولی عصر موفق و پیروز باشید.
حسین دعاگو»

 

اخبار سیاسی - آنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------